Od trzeciego listopada weteranka marketingu, Deborah Yeh, pokieruje międzynarodowym pionem skupiającym się na promowaniu produktów i usług znanego na całym świecie detalisty.
Przeczytaj również: Właścicielka marki Mandel. „Nie wszystkim się podoba ten odjazd w stronę nowoczesności” [wywiad]
Deborah Yeh – nowa dyrektorka ds. marketingu w Sephorze
Yeh na pokładzie francuskiego giganta pojawiła się przed jedenastoma laty. W 2012 roku objęła stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w Ameryce Północnej. Trzy lata później awansowana do funkcji dyrektorki ds. marketingu w regionie obydwu Ameryk. Następnie, w 2021 roku, została globalnym dyrektorem ds. marketingu w siedzi detalicznej należącej do LVMH. Tę funkcję pełniła przez dwa lata.
Deborah Yeh przed dołączeniem do Sephory zdobywała doświadczenie, jako wiceprezeska ds. marketingu w marce GAP. Wypełniała również obowiązki kierownicze w Target Corp. Oraz Vividence Corporation.
Po objęciu funkcji globalnej dyrektorki ds. marketingu podlegała będzie bezpośrednio prezesowi i dyrektorowi generalnemu Sephory, Guillaume Motte’cie, oraz pozostałym członkom międzynarodowego zespołu kierowniczego spółki.
Przeczytaj również: Jennifer Lopez zachwyciła swoją nową wydekoltowaną kreacją. Fani: “Ona w ogóle się nie starzeje”
Szczegółowe informacje
Deborah Yeh od trzeciego listopada wejdzie w zawodowe buty Steve’a Lesnarda. Ten wraz z drugim dniem przyszłego miesiąca rozstanie się z francuskim detalistą. – W nowej roli Deborah skoncentruje się na wzmacnianiu atrakcyjności marki Sephora i dalszym zwiększaniu globalnej społeczności jej lojalnych członków – dowiedzieliśmy się z komunikatu przedstawionego przez spółkę. Dodano w nim, że Yeh „będzie również wspierała współpracę między regionami zachęcając do dzielenia się najlepszymi produktami, pozostając jednocześnie odpowiedzialną za cel i strategię zrównoważonego rozwoju Sephory”.
Informacja o zmianie kadrowej pojawiła się w okresie, w którym sprzedawca kosmetyków ponownie otworzył swój paryski salon ulokowany w okolicy Pól Elizejskich. Świętując to wydarzenie, Motte powiedział dziennikarzom, że Sephora ma nadzieję przekroczyć próg 20 mld euro przychodów. Nie sprecyzował on jednak kiedy miałoby to nastąpić.
Przeczytaj również: Gwiazdorskie stylizacje na Halloween
Zdjęcie główne: LinkedIn