Konsument dóbr i usług premium ma inne potrzeby niż konsument standardowy. Firmy, które świętują sukcesy na rynku dóbr luksusowych stawiają na marketing emocji, inwestycję w talenty oraz na wyrafinowaną sztukę sprzedaży, która od kilku lat intensywnie eksploruje także świat cyfrowy. Jak eweluują potrzeby konsumentów? Na co zwrócić uwagę wprowadzając dziś nową markę na rynek premium? Na te pytania odpowie wykład „Zarządzanie marką luksusową” organizowany przez Agę Smektałę 25 marca na SGH w Warszawie.
Dla kogo adresowany jest wykład?
-> dla firm chcących docierać z ofertą do zamożnych konsumentów
-> dla firm inspirujących się filozofią marek luksusowych w budowaniu biznesu
-> dla osób, chcących poznać bliżej środowisko marek luksusowych (rozwój kariery, pozyskanie marek luksusowych jako kontrahentów lub sponsorów)
Bilety uczestnictwa dostępne w sprzedaży na platformie ebilet: https://www.ebilet.pl/biznes/konferencje/zarzadzanie-marka-luksusowa/
Aga Smektała, ekspertka budowania strategii marek luksusowych podczas wykładu podzieli się tajnikami marketingowymi i sprzedażowymi, których uczyła się od najlepszych.
Przez 8 lat pracowała dla LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton w Londynie, Warszawie i Pradze. Obecnie prowdzi działalność edukacyjną i doradczą. Została doceniona jako ekspert na arenie międzynarodowej.
Jej obserwacje rynku można znaleźć w globalnym raporcie na temat dóbr luksusowych „Democratisation and the digitalisation of luxury” firmy Alto Partners. Wywiad z Agą można przeczytać na łamach Vogue Polska.
Gościnnie głos zabiorą unikalni eksperci, m.in. Ula Wiszowata, Ula Kamińska i Wojciech Białecki.
Ula Wiszowata, pracowła w Chanel w Nowym Jorku, założycielka i redaktor naczelna portalu Fashion Biznes. Współtworzy studia podyplomowe Akademię Biznesu i Prawa Mody. Wprowadziła na rynek polski globalny marketplace mody premium online Miinto. Brała udział w połączeniu Miinto i polskiego Showroomu. Ekspertka ecommerce świata mody premium.
Ula Kamińska, ekspert psychologii ubioru, personal shopper, stylistka. Stworzyła firmę oferującą luksusowe usługi doradztwa w zakresie kreowania wizerunku i stylu. Zarządza garderobą najzamożniejszych Polaków, podkreślając w ubiorze ich unikatowy rys osobowości. Obsługuje klientów indywidualnych i korporacyjnych oferując autorskie warsztaty i konsultacje na temat oddziaływania poprzez ubiór, psychologii mody oraz świadomości siebie wyrażonej wyglądem.
Wojciech Białecki, konsultant hotelarstwa i ekspert do spraw obsługi klienta. Przez 15 lat pracował w hotelach sieci Starwood i Marriott. Pracował przy otwarciach hoteli w Polsce, Qatarze, Rosji Grecji i Republice Czeskiej. Był odpowiedzialny za re-branding Hotelu Bristol w Warszawie i wprowadzenie na rynek Polski pierwszej międzynarodowej, hotelowej marki luksusowej – Luxury Collection.
Z ramienia hoteli był odpowiedzialny za wiele prestiżowych eventów takich jak 25 lecie przyznania Nagrody Nobla prezydentowi Lechowi Wałęsie, Prezydencję Polski w Unii Europejskiej, EURO 2016, NATO Summit w Warszawie oraz wizyty wielu znakomitych gości.
Mecenasem wydarzenia jest firma Witamed – dystrybutor luksusowych kosmetyków opartych o naturalne olejki eteryczne – Alqvimia.