Szukasz interesujących wydarzeń online? Tym razem przychodzimy z zestawieniem najciekawszych webinarów o modzie i biznesie. Sprawdź szczegóły i zapisz się już teraz!
Jak skutecznie wystawić się na targach międzynarodowych?
Kiedy: 20 kwiecień 2023 (część I), 27 kwiecień 2023 (część II) / zapisy trwają do 16 kwietnia!
Weź udział w pierwszym szkoleniu z serii #FashionBiznesClass organizowanym przez Fashion Biznes! Spotkanie będzie dotyczyło targów międzynarodowych. Jeśli od dłuższego czasu zastanawiałeś/aś się w jaki sposób wystawić się na targach, takich jak MAGIC Fashion Events, Who’s Next, PURE London, Tranoi czy COTERIE New York – to szkolenie jest dla Ciebie! Zajęcia poprowadzi Magdalena Christofi – producentka wydarzeń modowych, pokazów mody, wystaw, prelegentka, jurorka w konkursach modowych, z branżą związana od 1996 roku.
Zarys szkolenia:
- Jakie wydarzenia targowe wybrać? Jakie czynniki brać pod uwagę przy wyborze?
- Jak wyglądają formularze targowe? Proces aplikacji
- Jakie materiały promocyjne przygotować na targi?
- Sample, metki – co jest ważne?
- Brand profile, price list, balans kolekcji, look book – co zabrać ze sobą na targi?
Więcej szczegółów oraz link do zapisów [link]
Bezbolesne przejście z etatu na rekrutacyjny freelancing?
Kiedy: wtorek, 18 kwietnia 2023
Myślisz o przejściu na freelancing? Być może boisz się podjąć decyzji o zmianie? Ten webinar jest dla Ciebie.
W trakcie spotkania zostaną poruszone tematy jak obiekcje przed porzuceniem etatu, możliwe modele współpracy i rozliczenia pracy freelancera, koszty stałe czy narzędzia niezbędne w pracy freelancera. Prowadzący postarają się również odpwiedzieć na pytania: Co to znaczy bezbolesne przejście z etatu na freelnace i czy jest możliwe? oraz Po czym poznać, że to jest TEN moment?
W rozmowie wezmą udział: Paulina Gawlicka – Certyfikowana konsultantka Mind Sonar, Maciej Michalewski – właściciel agencji rekrutacyjnej oraz doświadczona w branży HR Kamila Zaprzalska.
Szczegóły wydarzenia [link]
Skutki implementacji dyrektywy Omnibus na rynku kosmetycznym – jak oznaczać promocje i weryfikować opinie?
Na szkolenie zapraszają: kancelaria DZP i portal Wiadomości Kosmetyczne.
Trzy unijne dyrektywy: Omnibus, cyfrowa i towarowa, które Polska zaimplementowała 1 stycznia, dają konsumentom nowe uprawnienia, ale tworzą także dodatkowe obowiązki dla przedsiębiorców. Znowelizowane przepisy dotyczą m.in. przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym czy kluczowych zasad prezentowania promocji i opinii o produktach.
Szkolenie składać się będzie z dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej. Podczas pierwszej z nich ekspertki odpowiedzą na najczęściej pojawiające się wśród przedsiębiorców pytania, m.in.:
- jak poprawnie informować o obniżeniu ceny oraz kiedy nie trzeba informować o obniżce,
- kiedy informacja o obniżce będzie wystarczająco transparentna dla konsumenta,
- czy informowanie dotyczy tylko relacji przedsiębiorca-konsument,
- jak zmieniły się zasady pokazywania opinii klientów oraz czy i w jaki sposób je weryfikować,
- jakie konsekwencje grożą za niedostosowanie się do nowych przepisów.
W ramach praktycznej części szkolenia uczestnicy będą mogli m.in. zapoznać się z udzielonymi przez Komisję Europejską wskazówkami interpretacyjnymi dotyczącymi nowych przepisów oraz dowiedzą się, jak weryfikować opinie klientów o produktach i jakie dokumenty trzeba będzie w związku z tym wdrożyć.
Szczegóły wydarzenia [link]
Create Videos for YouTube
Kiedy: 13 kwietnia 2023
Propozycja dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem materiałów video. Szkolenie przygotowane przez Google pozwoli lepiej zrozumieć Twoją markę i zachowania odbiorców, nauczy jak tworzyć storyboardy i angażujące filmy wideo, oraz sprzedawać swoje treści użytkownikom.
W tej sesji dowiesz się:
- Jak zidentyfikować swoją niszę
- Najważniejsze wskazówki dotyczące tworzenia angażujących treści
- Sposoby na zwiększenie widoczności Twoich materiałów.
Szczegóły wydarzenia [link]
Zdjęcie główne: Unsplash
Przeczytaj również: Louis Vuitton szuka pracowników w Polsce. Na jakie stanowiska rekrutuje?