noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. W tym roku planuje otwarcie sklepów stacjonarnych w Austrii i Niemczech - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Wittchen prezentuje najnowszą kolekcję

REKLAMA
noSlotData

Pośpiech, ruch, gwar na ulicach i wieżowce sięgające nieba – witamy w miejskiej dżungli! Tutaj nie ma miejsca na kompromisy. Taka jest kolekcja marki Wittchen na sezon jesień-zima 2023 – nowoczesna, odważna i gotowa sprostać największym wyzwaniom wielkomiejskiego życia.

Przeczytaj również: Ile jest w Polsce sklepów internetowych z modą premium?

Minimalistyczne skórzane płaszcze, kowbojki na stabilnym obcasie oraz wyjątkowe torebki w barwach jesieni to modowa propozycja marki na ten sezon. Nie brakuje też sztucznego futra, mokasynów na koturnie oraz listonoszek na delikatnym łańcuszku.

Przeczytaj również: Punkowe szaleństwo po pokazie Westwood

W kolekcji urban jungle marka eksperymentuje z objętością, teksturą, printem, a także kolorem oraz detalem. Składa hołd współczesnym nomadom, którzy poszukują swojego indywidualnego stylu. W stylizacjach znajdziemy zarówno sportowe sylwetki, jak i futurystyczny look w wersji black&white. A do tego sylwetki oversize, zwierzęce motywy, denim i dużo błysku. Zebra, panterka, a może efektowna plecionka? Wybór na sezon jesień/zima jest nieograniczony.

Przeczytaj również: Druga edycja warsztatów projektowania i szycia Glamour

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES