Popularna sieć drogerii Super-Pharm połączyła siły z izraelskim start-upem Cannabotech. Efekt? Innowacyjne stacje shop in shop wykorzystujące technologię sztucznej inteligencji, by ocenić stan skóry i zdrowia konsumentów.
Super-Pharm i Cannabotech łączą siły
Cannabotech to marka z Izraela tworząca kosmetyki, suplementy i produkty wellness bazujące przede wszystkim na oleju CBD, ale także na innych, naturalnych dodatkach z dużą ilością składników aktywnych i z dużą mocą działania. W ich produktach można również znaleźć 17 rożnych orientalnych grzybów. Są one znane z holistycznej medycyny wschodniej i wykorzystywane w medycynie alternatywnej od tysięcy lat. W teb sposób Cannabotech stała się pierwszą na świecie firmą, która połączyła w swoich produktach grzyby lecznicze i olejek CBD.
Teraz brand połączył siły z Super-Pharm, by razem stworzyć kosmetyczną usługę wykorzystującą nowoczesne technologie. My Being to specjalne, innowacyjne stanowisko w formie shop in shop, które pozwala szybko przeanalizować stan skóry i całego organizmu, by odpowiednio dobrać suplement diety lub kosmetyk z oferty Cannabotech. Do tego celu wykorzystywana jest technologia sztucznej inteligencji.
Stoiska My Being pojawiły się już w wybranych drogeriach sieci Super-Pharm w Polsce. Na ten moment z usługi mogą skorzystać klienci filii Super-Pharm w centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie, w Galeria Posnania w Poznaniu, w Galerii Krakowskiej w Krakowie oraz w Magnolia Park we Wrocławiu. Co ciekawe, Polska jest drugim miejscem, w którym wprowadzono takie rozwiązanie. Pierwsza lokalizacja ze stanowiskami My Being powstała dwa lata temu w Londynie, w Wielkiej Brytanii.
Super-Pharm My Being. Jak to działa?
My Being to cała przestrzeń wydzielona wewnątrz drogerii Super-Pharm. Wystarczy podejść tam do specjalnego tabletu, który wykonuje bazowy skan zdrowia, np. sprawdza ciśnienie krwi, tętno, rytm HRV, a wszystko z pomocą technologii AI. Następnie narzędzie pomaga dobrać odpowiednie produkty, które dopasowane są dla indywidualnej sytuacji danej osoby.
Dodatkowo uruchomiono też aplikację My Being. Po pobraniu jej na smartfona można wykonywać regularne skany zdrowotne, by monitorować stan swojego organizmu i z jej pomocą dobierać kolejne suplementy lub kosmetyki pielęgnacyjne.
Co to za marka Cannabotech?
Marka Cannabotech promuje podejście wellbeing oraz holistyczne podejście do zdrowia poprzez ogólne wzmacnianie układu odpornościowego oraz redukcję poziomu stresu. Firmę wyróżnia innowacyjne metody wykorzystywania i przetwarzania grzybów funkcjonalnych wraz z olejem konopnym. Dzięki ich autorskiej metodzie produkcji, CBD jest przyswajalne w ogromnym stopniu, bo aż w 82 proc.. Jak deklarują, jest to 3 razy więcej niż w przypadku produktów marek konkurencyjnych.
Brand opracował pełną kurację, na którą składają się suplementy diety (w tabletkach), kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz krople. Każdy z preparatów jest dedykowany dla konkretnego problemu i ma konkretne zastosowanie, np. zwiększające witalność i rekomendowane jako dodatek po treningach fizycznych, dedykowane dla sercowców i redukujące cholesterol, stabilizujące poziom glukozy we krwi, podnoszące odporność czy poprawiające jakość snu. Z kolei produkty do skóry z ich logo wykazują działanie nie tylko pielęgnacyjne, ale i lecznice, stanowią więc dermokosmetyki. Sprawdzają się np. do ukojenia skóry z AZS czy łuszczycą. Są to także bazowe, codzienne produkty do pielęgnacji na dzień i na noc o działaniu nawilżającym czy przeciwzmarszczkowym.
Czytaj także: JESIEŃ PEŁNA ENERGII. 4 NATURALNE SPOSOBY NA POPRAWĘ NASTROJU I PIĘKNY WYGLĄD
Zdjęcie główne: Instagram @wiadomoscikosmetyczne