REKLAMA

“W e-commerce liczy się cena, niskie koszty przesyłki oraz customer experience”

REKLAMA

W całej grupie kupujących online, najpopularniejszymi kategoriami produktów są odzież, dodatki, akcesoria, ale także obuwie, książki, płyty, filmy oraz kosmetyki/perfumy. Kategorie produktów, które badani zamierzają kupić online są dość zróżnicowane, jednak ankietowani wskazywali przede wszystkim podróże i rezerwacje, sprzęt komputerowy, meble i wystrój wnętrz, odzież sportową oraz multimedia – tak wynika z tegorocznej edycji raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” – retailnet.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailnet.pl/2019/07/15/148403-148403/?fbclid=IwAR2mTKI8E–iuZvaQzjkPqtSeOr-sISqLwf7u8kvqoM1WVKQIqRjU0GESRg”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

e-commerce

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES