noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Z wakacyjnego raju wprost do miejskiej dżungli z Versus Versace

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Sukces Versace potwierdza, że rodzinny biznes może przerodzić się w wielkie imperium. Obecnie charakterystyczne logo domu mody sygnuje perfumy, biżuterię, elementy wyposażenia wnętrz, a nawet hotel oraz zegarki. Czas w sezonie jesień/zima 2019 odmierza Versus Versace, które łaczy luksusowy styl domu mody Versace z charakterystycznym DNA Versus. Jesteśmy ciekawi dalszego ciągu tej historii…

Rodzinna włoska firma, która stała się modowym imperium

Gianni Versace, syn krawcowej Franceski Versace, założył firmę w 1978 roku. W wieku 9. lat zaprojektował swoją pierwszą sukienkę, mając zaledwie 17 lat sprzedał pierwszy wyprodukowany przez siebie model. Do Gianniego przyłączył się brat Santo i pomógł mu wypromować pierwszą kolekcję w mediolańskiej galerii sztuki. W latach 80. do dwójki braci dołącza siostra Donatella, której w udziale przypada głównie zajmowanie się kreowaniem reklam, z których włoska marka słynie do dziś.

Pasmo sukcesów rodzinnego modowego imperium zostaje przerwane w 1997 roku, kiedy Gianni Versace zostaje zabity przez seryjnego mordercę pod własnym domem na Florydzie. Zgodnie z ostatnią wolą wielkiego mistrza, Donatella przejmuje obowiązki głównego projektanta. Pod nowymi sterami Versace dalej prężnie się rozwija, a firmie udaje się utrzymać stałe grono licznych wielbicieli.

Styl jakim marka się wyróżnia jest wyjątkowy i kontrowersyjny, pełny życia i różnorodnych barw. Oprócz ubrań Versace posiada również w swoim asortymencie perfumy, biżuterię, dodatki, wyposażenie wnętrz oraz zegarki. Oprócz regularnej kolekcji marka prowadzi linie dla większej liczby odbiorców jak Versus, Versace Jeans Couture i Istante.

Versus Versace

Versus Versace pojawił się na rynku modowym w 1989 roku, jako odpowiedź na potrzeby młodego i buntowniczego pokolenia. Versus Versace tworzy nową ścieżkę mody, łącząc luksusowy styl domu mody Versace z charakterystycznym DNA Versus. Jak sama nazwa wskazuje, Versus ma w sobie wiele sprzeczności. Z jednej strony stawia na minimalizm, z drugiej – na krzykliwość materiałów, kolorów i krojów. Versus nazywany jest niepokornym dzieckiem świata mody.

Na sezon jesień/zima 2019 marka Versus Versace stworzyła kolekcję zegarków, dla osób o silnej osobowości, które zawsze są o sekundę do przodu od innych.

Model Versus Saint Germain

Model Versus Saint Germain to nie tylko zegarek, ale także elegancka biżuteria na rękę zaprojektowana dla silnych charakterów. Z jednej strony ostro zarysowane linie, a z drugiej harmonijne kształty – to połączenie zarezerwowane dla wyrafinowanych znawców sztuki zegarmistrzostwa.

Model Versus Pigalle

Model Versus Pigalle został stworzony z myślą o ludziach, dla których miejski chodnik to modowy wybieg. Błyszczące ćwieki umiejscowione zostały na całej długości bransolety oraz wzdłuż tarczy. Tego stylu nie da się podrobić, trzeba nim żyć.

Zegarek przełamuje konwencje, utrzymany jest w duchu unisex. Spełni oczekiwania zarówno podążającego za trendami mężczyzny, jak i businesswoman z silnym charakterem.

Model Versus Kirstenhof

Model Versus Kirstenhof to powrót kultowego zegarka z kolekcji Versus Kirstenhof – bestseller 2018. Ten model zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Innowacyjna tarcza, a na niej połyskujące kryształki Swarovskiego i wygrawerowane logo VERSUS. Blichtru dodają trójwymiarowe główki lwa rozłożone symetrycznie po obu stronach tarczy.

Model Versus Eugéne

Model Versus Eugéne to kombinacja męskiego zegarka w jego najbardziej klasycznej postaci ze współczesnymi modelami charakterystycznymi dla marki Versus Versace. Sportowego charakteru zegarkowi dodają detale, takie jak trzygłowa tarcza czy wyświetlacz z datą. Za to diamentowe wygrawerowane logo u góry tarczy podkreśla nowoczesny, elegancki styl modelu.

Przeczytaj również: „Praca dla Versace była dla mnie spełnieniem kolejnych marzeń.” Wywiad z Anną Wasowską, PR Manager DH VITKAC

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES