FROM TOKYO TO WARSAW! to ogólne przesłanie globalnej marki odzieżowej Uniqlo, która przygotowuje się do powitania klientów w swoim pierwszym sklepie w Polsce. Wielkie otwarcie salonu w Warszawie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior już w czwartek 27 października o godz. 10:00. Uroczyste przecięcie wstęgi nastąpi o 9:45. Brand zaprasza wszystkich do uczestnictwa w tym wyjątkowym momencie w historii marki.
Uniqlo debiutuje w Warszawie
– Jestem bardzo podekscytowana, że mogę przedstawić markę UNIQLO i jej koncepcję odzieży LifeWear w Polsce, moim rodzinnym kraju. Wierzę, że nasze produkty – inspirowane japońskimi wartościami prostoty, jakości i trwałości – przypadną do gustu polskim klientom. Razem z moimi kolegami i koleżankami nie możemy doczekać się, aż powitamy klientów i fanów UNIQLO w nowym sklepie, gdzie każdego czeka możliwie najlepsze doświadczenie zakupów
– powiedziała Agata Bojas, UNIQLO Poland General Manager.
Przeczytaj również: Historia Marki: Uniqlo – firma, w której wszyscy zarabiają tyle samo
Otwarcie punktu w Warszawie: atrakcje i rabaty
W dniu otwarcia sklepu, Uniqlo zaprezentuje gamę produktów LifeWear, włącznie ze specjalnymi ofertami na ultralekkie puchowe kurtki, ekstramiękkie swetry z wełny merino oraz rozpinane kurtki z puszystego polaru. Promocje będą obowiązywały aż do soboty.
Do wyczerpania zapasów, pierwsi klienci salonu w Warszawie, którzy dokonają zakupu produktów na łączną kwotę minimum 400 zł, otrzymają w prezencie wyjątkową torbę zaprojektowaną przez polskiego, tworzącego w Tokio artystę – Przemka Sobockiego.
Przeczytaj również: Prezes Uniqlo Europe o rozwoju marki w Polsce: “Będziemy rozważać długoterminowe plany”