noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

UNIQLO oskarżone o wykorzystanie sex taśmy do promocji

REKLAMA
noSlotData

Flagowy sklep popularnej wśród Azjatów marki Uniqlo przeżywa oblężenie ciekawskich turystów. Wszystko to za sprawą taśmy video, na której para rzekomo uprawia seks w przebieralni. Film okrążył internet w Chinach, przyciągając jednocześnie miliony widzów na platformach Weibo i WeChat.

Akcja miała miejsce w jednej z modnych galerii handlowych Sanlitun Taikoo Li. W poniedziałek wieczorem przed budynkiem ustawiały się tłumy gapiów, niektórzy z nich robili sobie nawet zdjęcia i rozmawiali przez Skype’a ze znajomymi.

Sklep został oskarżony o użycie nieetycznej formy promocji marki w Chinach, firma oczywiście zaprzecza tym zarzutom. W końcu promocja pornografii w Pekinie jest nielegalna. Jeśli jednak zarzuty się potwierdzą firmie grozi kara grzywny nawet do miliona juanów (ok. 600 tys. zł) oraz odebranie licencji.

Marketing czy anty-marketing?

Tekst: Urszula Wiszowata

 

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES