Polish Luxury Market Summit to wydarzenie, którego celem jest podsumowanie rynku dóbr luksusowych w Polsce z udziałem liderów biznesu sektora premium z Polski i Europy. 24 maja 2017 roku odbędzie się druga już edycja tego wydarzenia. Tym razem konferencja poświęcona będzie przyszłości branży dóbr luksusowych.
Organizatorką wydarzenia jest Wioletta Podgórska, redaktor naczelna “Book Of Luxury” i dyrektor kreatywna ESSE Media – od ponad 10 lat związana z rynkiem dóbr luksusowych. Skąd wzięło się zainteresowanie tematem luksusu w Polsce? Jak sama zaznacza: Rynek dóbr luksusowych w Polsce jest rynkiem wschodzącym, stale rozwijającym się i podążającym za rynkiem zachodnim. Mimo iż potrzebujemy jeszcze wielu lat, żeby dogonić Zachodnią Europę to dynamika rozwoju naszego rynku jest bardzo obiecująca. Świadczy o tym coraz większa obecność marek luksusowych na polskim rynku. Rynek ten nie rozwija się jedynie przez pryzmat bogacenia się społeczeństwa, ale także przez zwiększającą się świadomość jakości produktów i usług z grup premium i luksusowej. Zatem zapotrzebowanie na wiedzę także rośnie.
Rok temu, podczas pierwszej edycji PLMS 2016, na zaproszenie organizatorów w roli prelegentów wystąpili przedstawiciele marek luksusowych m.in. z Mediolanu, Lizbony i Paryża – jak Paola Colombari, menedżer kultury oraz dyrektor artystyczny w zakresie projektowania i projektowania artystycznego czy Thomas.V – światowej klasy projektant biżuterii. Polskę reprezentowali: Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości EY w regionie CSE, Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, szef Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Polska – oraz wielu, wielu innych.
Tegoroczna edycja Polish Luxury Market Summit odbędzie się 24 maja w Warszawie. Na konferencji poruszone zostaną zagadnienia dotyczące przyszłości luksusu. Zachodzące zmiany powodują, że to już nie produkt jest najważniejszy, a doświadczenia, jakie za sobą niesie. Zaproszeni specjaliści będą omawiać zachodzące w branży zmiany, przenikanie się kanałów online i offline, temat relacji między segmentem premium a kulturą i sztuką, a także jak chronić markę, własność intelektualną oraz reputację.
Wśród prelegentów pojawi się wiele postaci, które swoje doświadczenie zbierają od lat. Wśród nich, m.in. Anna Szubrycht – właścicielka Chic Being oraz ekspert Luxurydaily.com, Magda Bulera-Payne – ekspert PR ds. rynku dóbr luksusowych, Thomas Drevet – Area Manager w Christian Dior w Dubaju oraz Sławomir Kasper – Marketing & Sales Director z Leica Camera.
Konferencja jest skierowana do konsumentów rynku dóbr luksusowych, a także do prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR, dyrektorów kreatywnych, brand managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów. Agenda jest na bieżąco aktualizowana, a szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć TUTAJ.
SPECJALNA ZNIŻKA DLA CZYTELNIKÓW FASHION BIZNES 40%
KOD przy rejestracji: FABI-40