noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Joanna Kulig i Jeanne Damas w trzeciej zmysłowej odsłonie kampanii Reserved “I can boogie”

REKLAMA
noSlotData

Marka Reserved zaprezentowała ostatnią, trzecią część kampanii „I can boogie” w wyjątkowo zmysłowym wydaniu. 

Reserved do swojej kampanii na jesień 2018 zaangażował dwie wyjątkowe osobowości: aktorkę Joannę Kulig oraz francuską it-girl Jeanne Damas.

Do tej pory mieliśmy okazję zobaczyć dwie odsłony kampanii. Pierwszą utrzymaną w klimacie retro, gdzie bohaterki brawurowo wykonywały tytułowy utwór hiszpańskiego duetu Baccaria (zobacz TUTAJ). Druga część, zrealizowana w Warszawie, poświęcona była kapsule “Retro Fun”. Postawiono w niej na swobodną grę kolorów, wzorów i faktur (zobacz TUTAJ). Teraz nadeszła pora na finałową odsłonę.

>>> Zobacz również: Reserved posądzone o seksizm? Afera wokół kampanii „I can boogie”

Trzecia część kampanii w reżyserii Gordona von Steinera, to zupełnie nowa interpretacja znanego już utworu „I can boogie”. Podczas gdy w pierwszej części piosenka żywiołowo wykonywana była na scenie przez obie bohaterki, w trzeciej odsłonie reżyser zwolnił tempo i przedstawił utwór w iście jazzowej interpreracji. Joannie Kulig, zamiast grupy tancerzy, tym razem towarzyszy jedynie fortepian.

To sen czy jawa? W ostatnim odcinku kampanii ujrzymy relację bohaterek poprzez taniec nawiązujący do przedwojennego tango. Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem a jawą, ukazuje relację bohaterek w tańcu przypominającym przedwojenne tango. “I Can Boogie” w  niespiesznym, nastrojowym wykonaniu Joanny Kulig towarzyszy grze spojrzeń, gestów i niedomówień, jaka rozgrywa się między bohaterkami. Która z nich prowadzi, a która jest prowadzona? Przesłanie? Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna – dodaje Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved, w informacji prasowej.

Finałowa odsłona kampanii zapowiedź kapsułowej kolekcji Reserved Premium. Odnajdziemy w niej ponadczasową klasykę, gdzie podstawę stanowią czerń i biel. W kolekcji znajdzie się również dużo zapożyczeń z męskiej szafy. Projektanci postawili tu na wysokiej jakości materiały – kaszmir, wełnę z merynosów czy organiczną bawełnę. Proste i klasyczne ubrania stanowić będą doskonałą bazę każdej garderoby.

zdjęcie: mat. prasowe Reeserved
zdjęcie: mat. prasowe Reserved
zdjęcie: mat. prasowe Reeserved
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES