Polskie influencerki, aktorki i blogerki coraz częściej decydują się stworzyć autorskie marki. Swoich sił w biznesie spróbowały już m.in. Anna Lewandowska, Maja Bohosiewicz czy Julia Wieniawa. Przedstawiamy najpopularniejsze marki polskich gwiazd.
Ich nazwiska doskonale znane ze świata kultury i show biznesu. Polskie gwiazdy coraz chętniej otwierają autorskie marki, odnosząc na tym polu niemałe sukcesy. Popularnym trendem wśród influencerek i blogerek jest zakładanie własnej marki odzieżowej. Część z nich decyduje się natomiast na wprowadzenie na rynek beauty nowych produktów, oferując swoim fanom kosmetyki do pielęgnacji i makijażu. Przedstawiamy marki polskich gwiazd, które warto znać.
Julia Wieniawa: LEMISS
Julia Wieniawa to jedna z najpopularniejszych polskich gwiazd młodego pokolenia. Utalentowana aktorka i piosenkarka nie spoczywa na laurach, próbując w nowych wyzwań w życiu zawodowym. Jej autorska marka LEMISS skierowana jest do kobiet i proponuje ubrania do jogi, ćwiczeń oraz na co dzień. Wśród oferty odnajdziemy legginsy, sportowe topy, dresy oraz akcesoria: maty do jogi, torby a nawet świeczki. Współzałożycielką brandu jest Roma Janota. Ubrania szyjemy w Polsce. Świadome, zrównoważone, etyczne podejście do produkcji to dla nas absolutna podstawa – podkreślają wspólniczki.
Maja Bohosiewicz: LE COLLET
Maja Bohosiewicz, znana szerokiej publiczności z małego ekranu, poświęciła karierę aktorską, by rozkręcić własny biznes. Marka odzieżowa LeCollet istnieje na rynku od 2018 roku i gromadzi wokół siebie coraz większe grono zwolenniczek. Ich serca podbija stylowy miks basicowych fasonów ze szczyptą aktualnych trendów. Do LeCollet warto zajrzeć w poszukiwaniu kwiecistych sukienek, garniturowych luźnych spodni czy przeskalowanych marynarek. Marka oferuje też szeroki wybór topów, body i t-shirtów – aktualnie z modnie przeskalowanymi ramionami. Projekty LeCollet można przymierzyć w stylowym butiku przy ul. Mokotowskiej 26.
Anna Lewandowska: PHLOV
Anna Lewandowska to nie tylko trenerka i sportsmenka, ale i prawdziwa businesswomen. Żona kapitana reprezentacji Polski od lat wspiera kobiety w dążeniu do zdrowego trybu życia. Po spersonalizowanych dietach i dedykowanych treningach, przyszedł czas na zadbanie o ciało. Marka kosmetyczna Phlov by Anna Lewandowska powstała w 2016 roku i proponuje naturale, wegańskie i innowacyjne kosmetyki, które pozwalają na wielowymiarową pielęgnację twarzy i ciała. Za tworzeniem marki razem z Lewandowską od początku stoi Justyna Żukowska-Bodnar. Phlov powstało z myślą o świadomych kobietach, które szukają najwyższej jakości pielęgnacji zgodnej z wyznawanymi przez nie wartościami i dbającej o środowisko. Nasze kosmetyki wspierają je w dbaniu nie tylko o ciało, lecz także o pasje i marzenia – podkreślają założycielki.
Małgorzata Rozenek-Majdan: MRS. DRAMA
Mrs. Drama to marka odzieżowa, którą założyła Małgorzata Rozenek-Majdan. Powstała w 2021 roku firma oferuje ubrania dla kobiet, w tym: garnitury, marynarki, sukienki a także casualowe elementy garderoby jak jeansy, swetry czy letnie komplety. Wszystkie z nich łączy jakość i elegancja – w sam raz dla współczesnych, niezależnych kobiet, które chcą wyglądać modnie i z klasą – czytamy na oficjalnej stronie Mrs. Drama. Na sklepie intenetowym znajdziemy również zakładkę HOME, a w niej: szlafroki, ręczniki oraz gadżety do domu. Ubrania Mrs. Drama można zakupić online oraz stacjonarnie w butiku marki przy Mokotowskiej 46A.
Ewa Chodakowska: beBIO, MISSION SWIM
Ewa Chodakowska buduje swoją markę osobistą od kilkunastu lat. Okazało się, że trenerka doskonale odnajduje się w biznesie, tworząc niemałe imperium z milionowymi dochodami. Od niemal dekady Chodakowska prowadzi markę kometyczną beBIO, bazującą na składnikach pochodzenia naturalnego. W ofercie BeBio znajdziemy m.in. balsamy do ciała, żele pod prysznic, kremy do rąk, mydła, szampony, dezodoranty oraz wiele innych produktów do pielęgnacji. Najpopularniejsza polska trenerka fitness postanowiła uderzyć również w branżę odzieżową, tworząc markę kosiumów kąpielowych Mission Swim.
Przeczytaj też: Iga Świątek nową ambasadorką Porsche
Kasia Tusk: MLE
Kasia Tusk, influencerka, autorka bloga Make Life Easier, a prywatnie córka lidera PO Donalda Tuska, propozycjami swojej autorskiej marki od pięciu lat trafia do gustu (i szaf!) miłośniczek klasycznego minimalizmu. MLE proponuje bazowe ubrania, które stworzą podstawę damskiej garderoby. Największą wartością naszych projektów jest jakość, starannie wyselekcjonowane materiały i metka Made in Poland – dowiadujemy się z oficjalnej strony MLE. Przygoda z biznesem Kasi Tusk nie skończyła się jednak na marce odzieżowej – w ubiegłym roku blogerka otworzyła swój własny internetowy vintage shop z wyselekcjonowanymi markami – La Rondé.
Kasia Struss: ALA NAUTURAL BEAUTY
Naturalność, prostota i innowacyjna formuła – te cechy wyróżniają markę kosmetyków naturalnych ala, która do produkcji wykorzystuje najwyższej jakości surowce z Polski i całego świata. Twórczynią marki jest Kasia Struss, jedna najpopularniejszych polskich topmodelek. Dzięki doświadczeniom w pracy modelki oraz licznym podróżom miałam szansę obserwować różnorodne filozofie pielęgnacyjne. ala natural beauty to połączenie wyciągniętej z nich nauki oraz etycznych wartości, które pozostają dla mnie niezmiennie ważne – wyznała. Pomysł na stworzenie marki zrodził się z miłości do kosmetyków naturalnych, który w trakcie ciąży modelka postanowiła przekuć w rzeczywistość.
Olga Kalicka: Rêves
Marka Rêves wystartowała w 2020 roku. Za jej sterami stoi popularna aktorka Olga Kalicka, która stworzyła biznes odzieżowy we współpracy z przyjaciółką Karoliną Borowską. Gwiazda serialu „Rodzinka.pl” w autorskiej marce stawia na kobiece propozycje na co dzień i jak wielokrotnie podkreśliła – to właśnie kobiety są największą inspiracją do tworzenia kolejnych projektów. Charakterystycznymi elementami kolekcji są bez wątpienia kwieciste sukienki, które uzupełniają casualowe swetry i marynarki.
Kinga Rusin: PAT&RUB
Pat&Rub to marka kosmetyczna bazująca wyłącznie na naturalnych składnikach. Jej założycielką jest dziennikarka Kinga Rusin, która od 2004 roku powodzeniem rozwija swój biznes kosmetyczny. Pat&Rub posiada w swojej ofercie szeroką gamę wegańskich produktów dla kobiet obejmujących m.in. kosmetyki do ciała i włosów. Firma oferuje również gamę produktów dla mężczyzn i dzieci. Wśród bestsellerów marki wymienia się naturalną linię do pielęgnacji twarzy.
Przeczytaj również: Czy Beyoncé wprowadza linię produktów do pielęgnacji włosów? Wszystko na to wskazuje
Zdjęcie główne: Kampania Lemiss, mat. prasowe