Ta wirtualna wizja przyszłości mody rzuca wyzwanie tradycyjnym normom i otwiera drzwi do nieskończonych możliwości dzięki połączeniu kreatywności, innowacji i najnowocześniejszych technologii. Agencja Pinokio Models zaprezentowała pierwszą wirtualną modelkę.
Pinokio Models i Platige Image, twórcy LAIMY, stają na czele cyfrowej rewolucji. Kierując się swoją artystyczną wizją i wykorzystując potencjał technologii cyfrowych, na nowo definiują rolę modelki w erze cyfrowej i otwierają przed markami nowe możliwości ekspresji i dotarcia do klientów. Efektem ich pracy jest pierwsza polska wirtualna modelka.
Nowe możliwości dla branży mody
W czasach, gdy granica między rzeczywistością a światem wirtualnym staje się coraz bardziej płynna, LAIMA staje się symbolem transformacji, jaka zachodzi w tej dziedzinie. To nie tylko modelka, ale i inspiracja dla marek do odkrywania nowych kreatywnych ścieżek i kwestionowania konwencji. W wirtualnym świecie LAIMY nie ma ograniczeń, a moda nabiera zupełnie nowego wymiaru. Wirtualna modelka oferuje markom nowe sposoby prezentacji swoich produktów, angażowania się z klientami i tworzenia unikatowych kampanii marketingowych.
LAIMA ma już za sobą pierwszy debiut. Wirtualną modelkę można aktualnie podziwiać w Vogue Leaders wydanym przez Vogue Czechoslovakia.
Zdjęcie główne: pinokiomodels.com
Przeczytaj również: Zarabia 10 tysięcy euro, śledzi ją ponad 120 tysięcy osób. Problem w tym, że … nie istnieje