Coraz więcej marek okazuje wsparcie społeczności LGBTQIA+. Wszystko w ramach trwającego właśnie Pride Month, czyli Miesiąca Dumy. Jedna z nich zdecydowała się przekazać organizacji non-profit The Trevor Project zawrotną kwotę – aż 25 tysięcy dolarów.
Levi’s, GUESS, COS, Converse, Coach i inne firmy modowe stworzyły limitowane kolekcje, by okazać swoje wsparcie mniejszości LGBTQIA+. Tęczowe elementy, hasła nawiązujące do klubów zapewniających bezpieczną przestrzeń czy nawiązania do aktywistów sprzed dekad to tylko niektóre pomysły, które w tym roku zwracają uwagę. Projektowanie ubrań to jednak nie wszystko – wiele marek zdecydowało się okazać również na dodatkowe działania, takie jak warsztaty czy udział w Paradzie Równości.
“Inkluzywność znajduje się w DNA marki Converse od zawsze. W tym roku po raz kolejny chcemy dać temu dowód realnie wspierając środowiska LGBTQIA+. Całoroczna współpraca z Grupą Stonewall i wspólne stworzenie materiałów edukacyjnych, czy zainicjowany przez nas ZIN to działania, które mają na celu pomóc wszystkim młodym osobom, które szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania”
– opowiada Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce.
Poza tym marki zdecydowały się na wsparcie finansowe. Tak jest w przypadku między innymi GUESS Watches, które zobowiązało się przekazać 25 000 dolarów na rzecz organizacji non-profit The Trevor Project.
Więcej o działaniach marek modowych i ich kolekcjach z okazji Miesiąca Dumy przeczytacie w poniższym artykule: Najpiękniejsze kolekcje z okazji Pride Month.
Zdjecie główne: Unsplash