Joanna Hawrot, zwyciężczyni konkursu Hush Selected 2014 w kategorii „Projektant Roku” przedstawiła nam swoją kampanię reklamową kolekcji na sezon wiosna-lato 2015, którą mieliśmy okazję podziwiać podczas Gali Finałowej w Warszawie. Marka wyróżnia się na polskim rynku ciekawą interpretacją czerpanych z Orientu inspiracji, którą projektantka z roku na rok konsekwentnie rozwija. Fascynacja Japonią w połączeniu z nowoczesnymi formami składa się na spójny i coraz bardziej rozpoznawalny wizerunek marki. W najnowszej kolekcji projektantka bierze na warsztat KINBAKU – top tworzony z połączenia trzech szarf i jak czytamy w informacji prasowej:
KINBAKU zainspirowany jest japońską sztuką nakładania więzów, której początki sięgają epoki EDO. Przenosi silny emocjonalny ładunek, kojarzony z różnymi obliczami miłości. Współcześnie KINBAKU to forma sztuki wizualnej, którą Joanna Hawrot, w myśl filozofii „From Fashion To Art”, interpretuje w obszarze mody.
Ponadto w ofercie znajdziemy również plisowane, zamykane na zatrzaski spódnice, marszczone bluzki, zwiewne spodnie, drapowane tuniki czy asymetryczną sukienkę z połączenia kinbaku i warstwowych falban.
Za inspirację w tym sezonie, obok Orientu, posłużył nierzeczywisty świat Jima Jarmusha z filmu „Only Lovers Left Alive”. W kolekcji czuć także kadzidlany zapach marokańskich zaułków i słychać poezję kontrowersyjnego poety Charlesa Bukowskiego.
Zdjęcia do kampanii wykonała Katarzyna Widmańska, za stylizacje odpowiedzialne są Joanna Hawrot i Anna Jandura, za makijaż – Kasia Świebodzińska i Joanna Wolff. Fryzury przygotował Wojtek Kasprzak, a pozowały: Anna Niczyporuk oraz Yimi Salma Audu.
Autor: Tatiana Zawrzykraj