REKLAMA
Od 2021 roku Swarovski Creators Lab opracowuje projekty z cenionymi markami z całego świata, tworząc limitowane kolekcje o unikatowym charakterze, rozświetlone kryształami Swarovskiego. Wczoraj ogłoszono jego olejne partnerstwo!

Swarovski Creators Lab ogłasza współpracę z producentem odzieży sportowej

REKLAMA

Od 2021 roku Swarovski Creators Lab opracowuje projekty z cenionymi markami z całego świata, tworząc limitowane kolekcje o unikatowym charakterze, rozświetlone kryształami Swarovskiego. Kolekcja z Pumą to już kolejne partnerstwo, które ukazuje się. Wcześniej Swarovski Creators Lab współpracowało z równie ekscytującymi markami w branży, w tym Golden Goose, Aquazzura i Dover Street Market.

Przeczytaj również: Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. „Podjęliśmy decyzję, by formatowi total look nadać odrębną nazwę”

Kamień milowy

Swarovski Creators Lab i Puma połączyły siły, aby uczcić 75. rocznicę powstania kultowej marki sportowej. Współpraca ta jest zetknięciem się dwóch marek, które charakteryzuje bogate dziedzictwo, a także zaangażowanie w jakość, pomysłowość i innowacyjność. Zacierając granice między odzieżą sportową a odzieżą uliczną, kolekcja wnosi charakterystyczny savoir-faire Swarovskiego i żywy blask do dwóch najpopularniejszych elementów PUMA: sneakersów Suede i bluzy z kapturem.  

Puma Suede charakteryzują się grubą, czarną podeszwą i cholewką w całości pokrytą rzędami zielonych kryształów Swarovskiego, których mistrzowskie szlify odbijają światło, dając blask przy każdym stawianym kroku. Model zwieńczony jest dodatkiem z logo 75. rocznicy Puma na wkładce buta. Wpadająca w oko bluza z kapturem Puma ma luźny, oversize’owy krój, który emanuje streetwearowym luzem. Jej jednolita czarna tkanina stanowi idealne tło dla logo Puma, które zostało ozdobione zielonymi kryształami Swarovskiego.

Puma łączy sport i modę od 1998 roku. Współpraca z Swarovski Creators Lab przenosi to na wyższy poziom, wykorzystując moc kryształów do tworzenia wyróżniających się elementów, które są wyrafinowane, a jednocześnie łatwe w stylizacji. Odkryj kolekcję PUMA i Swarovski Creators Lab w wybranych sklepach lub online na swarovski.com od 2 października 2023 r.

mat. prasowy

Przeczytaj również: Jakich części ubioru nie kupować na prezent? [poradnik]

Swarovski – informacje o firmie

Mistrzowie światła od 1895 roku. Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność. Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz. Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny z około 2300 sklepami i 6600 punktami sprzedaży w około 150 krajach, zatrudniając ponad 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

Puma – informacje o firmie

Puma jest jedną z wiodących marek sportowych na świecie, projektującą, rozwijającą, sprzedającą i wprowadzającą na rynek obuwie, odzież i akcesoria. Od 75 lat Puma nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc produkty dla najszybszych sportowców na świecie. Puma oferuje wydajne i sportowe produkty lifestylowe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa Puma jest właścicielem marek Puma, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia około 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

Przeczytaj również: Najważniejsze polskie eko marki

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES