Marka Sephora ruszyła z niezwykłą akcją, która wspiera program aktywizacji zawodowej Polek. Nosi ona nazwę “Sukces to ja”. Organizatorem jest partner Sephory – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką. Na czym polega akcja i jak ją wesprzeć?
W program zaangażowało się już ponad 80 ekspertów. Codziennie platformę akcji (www.sukcestoja.pl) odwiedza 12 tysięcy użytkowników. Na ten moment przeszkolonych zostało ponad 250 tysięcy kobiet. Jak mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka fundacji: aktywizacja zawodowa kobiet jest niezwykle ważna z punktu widzenia budowania poczucia bezpieczeństwa i wolności wyboru kobiety.
Wsparcie tej inicjatywy, a tym samym wsparcie kobiet, umożliwia im niezależność i godne życie. Program ma na celu zminimalizowanie procentu sytuacji, gdy kobieta jest uzależniona od innych i nie może żyć zgodnie ze swymi wartościami.
Nie bez powodu akcja ruszyła 8 marca. Jak mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska: to symboliczny dzień, który skłania do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Wspierając tę inicjatywę, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet. Kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową.
Misją firmy od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. Marka pomaga także przekazując swoje biznesowe know-how. Na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych w projekcie Sephora Stands Accelerate.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić wybrany, limitowany produkt do ust. Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć możemy na www.sephora.pl.