Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego dołączyło do programu pożyczkowego, w ramach którego przyszli słuchacze studiów podyplomowych mają możliwość otrzymania pożyczki na kształcenie, a po spełnieniu określonych warunków umorzenia spłaty części pobranej kwoty.
Zachęcamy do skorzystania z nieoprocentowanej pożyczki, z której uzyskane środki finansowe mogą zostać przeznaczone na nasze studia podyplomowe, kursy czy szkolenia.
Pożyczkobiorcy mogą uzyskać umorzenie spłaty części pożyczki, po spełnieniu określonych warunków: po zakończeniu kształcenia i potwierdzeniu tego faktu odpowiednim dokumentem umorzone zostaje 15% wartości pożyczki, po spełnieniu określonych wymogów związanych z osiągnięciem i wykazaniem konkretnych korzyści na skutek zrealizowanej formy edukacji, poziom umorzenia może wzrosnąć nawet do 25%.
Z pożyczki można sfinansować do 100% kosztów kształcenia, jeśli dane studia podyplomowe czy kurs jeszcze się nie rozpoczęły. Słuchacze mogą ubiegać się również o dofinansowanie w trakcie podjętych już studiów podyplomowych, jednak wówczas wyłącznie do kwoty jeszcze nieopłaconej.
Pożyczki są zwrotne w okresie maksymalnie 60 miesięcy od ich zaciągnięcia. Uczestnicy programu mogą skorzystać z pożyczki na kształcenie nawet kilka razy. Jednorazowa kwota pożyczki może wynieść nawet 100 000 zł. O pożyczki ubiegać się mogą osoby pełnoletnie, zamieszkujące terytorium Polski, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Przyznane osobie ubiegającej się o pożyczkę na studia podyplomowe realizowane w Centrum Kształcenia Podyplomowego środki finansowe zostaną przekazane bezpośrednio do Uczelni Łazarskiego na pokrycie kosztów kształcenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej i studiować taniej? Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem rekrutacji: tel.: 22 54-35-322, mail: [email protected].
Program OPEN to Ogólnopolski Program Edukacji Naukowej, który jest wdrażany przez suwalską Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości (w zakresie udzielania pożyczek), firmę doradczą PAG Uniconsult oraz Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce.
REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE “PRAWO I ZARZĄDZANIE W SEKTORZE MODY” JUŻ RUSZYŁA
Program
Biznesowe aspekty działalności w sektorze mody
Moda — Wstęp do Rynku Mody
Czy warto zakładać własną markę modową?
Forecasting czyli Planowanie sprzedaży
Inventory czyli zarządzanie stanem magazynowym
Budżetowanie
Strategie sprzedaży/ e-commerce
Analiza danych
Praca z galeriami handlowymi
Kim jest klient galerii handlowych – mierzenie ruchu
Licencje czyli biznes sprzedaży
Pozyskiwanie inwestorów i środków z funduszy unijnych
Tworzenie zespołu/HR
Public speaking
Ekspansja na rynki zagraniczne polskich spółek odzieżowych
Skuteczna sprzedaż
Produkt w sektorze mody
Materiałoznawstwo
Kupiectwo czyli Luxury Fashion Buying
Product development
Merchandising czyli zarządzanie produktem
Zarządzanie kolekcją
Visual Merchandising
Technologie w modzie
Komunikacja w sektorze mody
Kreowanie strategii komunikacji w Modzie/ Fashion Marketing (+ CASE STUDIES)
Praca z agencją/ Showbiznes
PR Korporacyjny od przetargu po egzekucję
Praca z mediami
Digital marketing
Social Media
Instagram jako narzędzie sprzedaży
Trendwatching czyli Badanie trendów w modzie
Produkcja i choreografia wydarzeń — kreowanie eventów od konceptu po realizację
Brand Management czyli jak sprzedawać B2B w kanale wholesale (international showrooms)
Dyplomacja w biznesie międzynarodowym
CSR
Zarządzanie kryzysem
Branża modowa w świetle prawa – własność intelektualna, dobra osobiste i dane na rynku mody
Co zyskasz chroniąc swoje wzory wzornictwo?
„All rights reserved” czyli jak w polskim segmencie modowym chronić twórczość
„Confidential” czyli czym jest tajemnica przedsiębiorstwa i jak ją skutecznie chronić na konkurencyjnym rynku
Ochrona marki – co i jak chronić
Procesowe środki ochrony praw własności intelektualnej i dóbr osobistych
Umowy – „must have” każdego przedsiębiorcy
Dobra osobiste i dane osobowe na rynku mody
Jak chronić wizerunek?
Bez kreatywnego personelu ani rusz – elementy prawa pracy oraz regulacje dotyczące twórczości pracowniczej.
Świat on-line – promocja, reklama, konsument i uczciwa konkurencja
Handel w internecie a prawo
Konsument w branży fashion – za co może nas pokochać, a za co hejtować?
Prawne aspekty promocji i reklamy
(Nie)uczciwa konkurencja: formy przekroczenia granic w walce o klienta i konsekwencje takich czynów
Strategia prawna w sektorze mody
Jak założyć spółkę modową – aspekty biznesowe i prawne
Jak podnieść wartość spółki modowej – aspekty biznesowe i prawne
Jak Feniks z popiołów – jak podnieść się po porażce – aspekty biznesowe i prawne
Egzamin dyplomowy