REKLAMA

“Nie spocznę, dopóki mężczyźni nie będą zarabiać tyle co kobiety”. Wizja świata według Sally Hansen

REKLAMA

W momencie, kiedy zalewają nas liczne reklamy odnoszące się do Świąt Bożego Narodzenia, marka Sally Hansen wypuściła film o silnych i niezależnych kobietach. 

Shetopia to wideo, w którym światem rządzą kobiety. Flirtują z młodszymi mężczyznami, prowadzą przedsiębiorstwa, strzelają gole na meczach czy zabierają na motocyklowe przejażdżki swoich partnerów. A wszystko to robią w nienagannym manicurze. Film wyprodukowany przez agencję Anomaly zachowany jest w zdobywającym coraz większą popularność nurcie femvertisingu. Inspirujące jest to, że w spocie występują kobiety, które faktycznie odnoszą wielkie sukcesy w świecie zdominowanym przez mężczyzn, w tym między innymi: Gina Ybarra, założycielka Hunt for Styles; Claire Wasserman, założycielka Ladies Get Paid, organizacji, która pomaga kobietom odnaleźć się na rynku pracy; Jaclyn Johnson, dyrektor naczelna konferencji Create & Cultivate; Angela Benton, dyrektor naczelna inkubatora przedsiębiorczości NewMe; Eniola Aluko, piłkarka Chelsea FC czy Jessica Haggett, założycielka kobiecej grupy motocyklowej The Litas. Firma tym sposobem chce zwrócić uwagę na założycielkę marki – Sally Hansen, która w czasach, gdy kobiety głównie zajmowały się domem i wychowywaniem dzieci, założyła własną firmę, przeciwstawiając się tym samym utartym schematom.

>>>Przeczytaj również: H&M ponownie zabiera nas w świąteczną podróż

Autor: Tatiana Zawrzykraj

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES