#SHUNGA_GIRLS, czyli Joanna Hawrot o seksualności

Na zaproszenie Joanny Hawrot cztery wyjątkowe osobistości stworzyły kampanię wspierającą kobiety, które na co dzień borykają się z brakiem możliwości swobodnego wyrażania swojej kobiecości. Do projektu zaangażowały się: Maria Sadowska, Jaga Hupało, Marta Niedzwiecka i Julia Izmałkowa. Ambasadorki projektu otwarcie mówią, o tym jak fundamentalną rolę w życiu pełnią świadoma erotyka, namiętność i ciało.

W ramach projektu powstała kolekcja inspirowana japońskimi drzeworytami erotycznymi #SHUNGA oraz wieńczący go film – #SHUNHA_GIRLS.

Powodem, dla którego zdecydowałam się zabrać głos w sprawie świadomej seksualności była praca nad współczesnymi interpretacjami erotyków japońskich. Okazało się, że kobiety alergicznie reagują na sceny miłosne na ubraniach. Był to dla mnie bodziec do działania. Namacalnie doświadczyłam, że wciąż mamy kłopot, by swobodnie mówić o erotyce. Dlatego postanowiłam stworzyć projekt, w którym otwarcie mówi się o tym, że kobiecość i seksualność jest siłą napędową do twórczego działania i życiowego spełnienia. Zaprosiłam kobiety, które w moim odczuciu pełnymi garściami czerpią ze swojej natury, nie wstydzą się o seksie mówić ani się nim twórczo zajmować – o swojej najnowszej kolekcji opowiada Hawrot. Zapytana o swoje ambasadorki i ich wybór komentuje:

Marysia Sadowska była dla mnie wielką inspiracją odkąd zobaczyłam jej film Sztuka kochania. Jaga Hupało jest kwintesencją tajemniczej kobiecości, którą przekłada na budowanie piękna na co dzień, Marta Niedźwiecka, jest najbardziej znanym sex coachem w Polsce i rzeczowo podeszła do tematu, konkretnie odnosząc się do naszych lęków i obaw. Jula Izmałkowa jest podróżniczką i badaczką, która patrzy na temat seksualności globalnie i wielokulturowo.

>>> Zobacz również: #MojaHistoriaProjektanta „Uwielbiam kooperować z innymi twórcami” Joanna Hawrot

Marta Niedźwiedzka, fot. materiały prasowe
Julia Izmałkowa, fot. materiały prasowe

Newsletter

FASHION BIZNES