Shein, chiński gigant ultra fast fashion, ogłosił plany pojawienia się na polskim rynku stacjonarnie. Sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych już za kilka dni otworzy swój pierwszy pop-up store w Warszawie.
Chiński sprzedawca internetowy startuje z nową inicjatywą w Polsce. Już 17 maja 2024 r. W warszawskiej Galerii Młociny uruchomi swój pierwszy sklep tymczasowy. Pop-up Shein w Warszawie będzie dostępny dla klientów przez pięć dni. Sprzedawca zaprezentuje w nim swoją najnowszą, letnią kolekcję. Zapowiedziano również dodatkowe atrakcje, w tym porady ekspertów w kwestii makijażu.
– Od początku istnienia Shein, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie – powiedział Marion Bouchut, dyrektor komunikacji na rynek europejski w Shein, cytowany w oficjalnej informacji prasowej.
Shein w Polsce: lokalizacja, data otwarcia
Pop-up Shein w Warszawie będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze Galerii Młociny i będzie czynny od 17 do 22 maja w godzinach 10:00-21:00. Wystrój sklepu tymczasowego będzie inspirowany motywem przewodnim #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams.
Shein – co to za marka?
Shein to jeden z najpopularniejszych na świecie sprzedawców ultra szybkiej mody w sieci. Klientów przyciąga przede wszystkim wyjątkowo niskimi cenami, licznymi promocjami i zniżkami oraz ekspresową reakcją na trendy. Wokół sprzedawcy regularnie pojawiają się kontrowersje związane między innymi z łamaniem praw pracowniczych, braku prowadzenia polityki proekologicznej czy kopią projektów popularnych marek. Mimo to popularność Shein rośnie błyskawicznie. W styczniu 2024 roku platforma odnotowała 6,05 mln odwiedzających, co oznacza wzrost o 8,6% w stosunku do grudnia 2023 roku.
Przeczytaj również: Czym jest „ultra fast fashion” i kiedy marka modowa staje się sieciówką 2.0?