noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kampania Shein, chińskiego sprzedawcy ultra fast fashion

Kontrowersyjny sprzedawca ultra szybkiej mody pojawi się stacjonarnie w Polsce 

REKLAMA
noSlotData

Shein, chiński gigant ultra fast fashion, ogłosił plany pojawienia się na polskim rynku stacjonarnie. Sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych już za kilka dni otworzy swój pierwszy pop-up store w Warszawie. 

Chiński sprzedawca internetowy startuje z nową inicjatywą w Polsce. Już 17 maja 2024 r. W warszawskiej Galerii Młociny uruchomi swój pierwszy sklep tymczasowy. Pop-up Shein w Warszawie będzie dostępny dla klientów przez pięć dni. Sprzedawca zaprezentuje w nim swoją najnowszą, letnią kolekcję. Zapowiedziano również dodatkowe atrakcje, w tym porady ekspertów w kwestii makijażu.

Od początku istnienia Shein, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie – powiedział Marion Bouchut, dyrektor komunikacji na rynek europejski w Shein, cytowany w oficjalnej informacji prasowej. 

Shein w Polsce: lokalizacja, data otwarcia

Pop-up Shein w Warszawie będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze Galerii Młociny i będzie czynny od 17 do 22 maja w godzinach 10:00-21:00. Wystrój sklepu tymczasowego będzie inspirowany motywem przewodnim #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams.

Tymczasowy sklep stacjonarny Shein w Warszawie
Tymczasowy sklep stacjonarny Shein powstanie w Warszawie / mat. prasowe

Shein – co to za marka?

Shein to jeden z najpopularniejszych na świecie sprzedawców ultra szybkiej mody w sieci. Klientów przyciąga przede wszystkim wyjątkowo niskimi cenami, licznymi promocjami i zniżkami oraz ekspresową reakcją na trendy. Wokół sprzedawcy regularnie pojawiają się kontrowersje związane między innymi z łamaniem praw pracowniczych, braku prowadzenia polityki proekologicznej czy kopią projektów popularnych marek. Mimo to popularność Shein rośnie błyskawicznie. W styczniu 2024 roku platforma odnotowała 6,05 mln odwiedzających, co oznacza wzrost o 8,6% w stosunku do grudnia 2023 roku.

Przeczytaj również: Czym jest „ultra fast fashion” i kiedy marka modowa staje się sieciówką 2.0? 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES