Cały dochód ze sprzedaży limitowanej edycji szminki Sephora wesprze działania Fundacji Olgi Kozierowskiej – założycielki Sukcesu Pisanego Szminką. Wspólny projekt ma wspomóc rozwój przedsiębiorczości kobiet oraz polskich start-upów.
Pamiętam ten czas, gdy biuro Sukcesu Pisanego Szminką mieściło się jeszcze w salonie w moim domu. Marzyłam wówczas nieśmiało, że ktoś kiedyś stworzy szminkę specjalnie dla nas. I teraz to marzenie się spełniło. Dzięki tej szmince będziemy mogły wesprzeć jeszcze więcej kobiet, co jest i moją życiową misją, i misją naszej Fundacji. Jestem ogromnie szczęśliwa i wzruszona. Bardzo dziękuję Sephorze za zaufanie i docenienie naszych działań – mówi Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
W połowie stycznia w ofercie firmy Sephora pojawiła się kolekcja 30 nowych pomadek inspirowanych instagramowymi “stories”. Wśród nich znalazł się odcień czerwieni wykorzystany w akcji w Fundacją.
Nie bez powodu wybraliśmy czerwony kolor dla pomadki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Czerwień to od zawsze kolor odwagi i pewności siebie – przyznaje Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. Naszą misją jest wspieranie kobiet w rozwoju swoich kompetencji i dążeniu do samorealizacji. Mam nadzieję, że dzięki temu wspólnemu projektowi wiele Pań napisze naszą szminką swoje historie sukcesu i wesprze swoje koleżanki w ich drodze na szczyt – dodaje.
Limitowany produkt Lipstories A Little magic nr 22 będzie dostępny w wybranych perfumeriach Sephora oraz w sklepie internetowym sieci od 26 lutego do wyczerpania zapasów.
Przeczytaj również: Z jakimi zawodami wiązać przyszłość? Dr Justyna Pokojska z DELab UW: “Rynek pracy premiuje tych, którzy mają pomysł na siebie”