Kilka miesięcy temu ogłaszaliśmy, że ambasadorką polskiej marki 4F została Anna Lewandowska. Teraz dołącza do niej jej mąż Robert, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, strzelec 71 bramek w Champions League, napastnik Bayernu Monachium i kapitan polskiej reprezentacji dołączył do Drużyny Ambasadorów 4F.
Drużyna Ambasadorów 4F to nazwiska światowego formatu. W jej skład wchodzi jeden z najlepszych siatkarzy na świecie Wilfredo Leon, tenisista Łukasz Kubot, biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk, lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek, a także Anna Lewandowska, wieloletnia mistrzyni w karate tradycyjnym, najpopularniejsza obecnie polska trenerka fitness.
Silna drużyna
„Od lat zachęcam dzieci, młodzież i dorosłych do aktywności fizycznej – i nie mam na myśli tylko piłki nożnej, ale regularny ruch i zdrowy styl życia. To jest to, co łączy mnie z 4F – zachęcamy wszystkich do uprawiania sportu w taki sposób, w jaki mogą i lubią. Łączą nas nie tylko wspólne cele, ale i wartości, i to właśnie one budują silną drużynę” – mówi Robert Lewandowski. „Wierzę w siłę, wzajemną motywację płynącą ze spójnej i zwartej drużyny – jako zawodnik i kapitan. Bez względu na to, gdzie gram, wiem, że zawsze reprezentuję Polskę. Cieszę się, że mogę pracować z polską marką i wierzę, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej”.
Dedykowane kolekcje Lewandowskich
Długofalowa współpraca z Robertem Lewandowskim oprze się na wspólnym tworzeniu kolekcji treningowych i sportstylowych oraz m.in. na kampaniach wizerunkowych, mających na celu inspirowanie Polaków do aktywności fizycznej w ich ulubionej formie. Ubrania tworzone wraz z Robertem będą charakteryzowały się wysoką jakością materiałów, nowoczesną formą, umożliwiającą wygodny trening, a także regenerację po wysiłku.
„Cieszę się, że nawiązaliśmy współpracę z najlepszym piłkarzem na świecie. Już w marcu 2021 r. przedstawimy specjalną multifunkcyjną kolekcję sygnowaną znakiem RL9.” – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A. i założyciel marki 4F. „Od lat budujemy Team 4F, który tworzą ambasadorzy marki, profesjonalni sportowcy oraz klienci z całego świata. Już teraz jesteśmy obecni na arenach Igrzysk Olimpijskich, ubierając reprezentacje z 7 krajów, a także na najwyższym poziomie skoków narciarskich, biatlonu oraz lekkoatletyki. Jesteśmy pewni, że współpraca z takim autorytetem jak Robert Lewandowski pozwoli zainspirować i zachęcić jeszcze więcej osób do rozpoczęcia przygody ze sportem”.
Co na to globalne koncerny? Chyba rośnie im polska konkurencja!