Rihanna to jedna z tych gwiazd, które na swoim koncie mają wiele współprac z różnymi markami, nie tylko związanych z modą czy muzyką. Obecnie artystka pracuje nad własną linią bielizny.
>>> Przeczytaj również: Nowa strategia Rag & Bone: rezygnacja z pokazów i wideo z gwiazdorską obsadą
Jak podaje WWD, Rihanna podpisała kontrakt z TechStyle Fashion Group na wydanie własnej linii bielizny. TechStyle mieści się w El Segundo w Kalifornii. Na całym świecie zatrudnia około 1338 pracowników. Mimo że żadna ze stron oficjalnie nie potwierdziła współpracy, wygląda na to, że prace nad kolekcją trwają już ponad rok. Umowa z artystką na pewno przyczyniłaby się do wzrostu sprzedaży artykułów firmy i zwróciła na siebie uwagę zupełnie nowych klientów, którzy niekoniecznie robią zakupy w Fabletics, ShoeDazzle, JustFab czy FabKids (marki należące do TechStyle).
Źródła podają, że współpraca z Rihanną jest postrzegana jako kluczowy ruch strategiczny w staraniach TechStyle o nowego klienta. Do tej pory dochody firmy wzrosły o 300 milionów dolarów.
Na razie nie znamy szczegółów dotyczących bielizny, która ma pojawić się w ofercie. Jedyne co można podejrzewać to to, że będzie seksownie, prowokacyjnie i … po produkty będą ustawiać się tłumy.