Restaurant Week Klarna

Restaurant Week z Klarną – zapłać później za festiwalową rezerwację

Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ogłosiła partnerstwo z Restaurant Club, który, tym samym, dołączył do 4 tys. działających w Polsce sprzedawców  oferujących opcję “Zapłać za 30 dni” od Klarny. 

Restaurant Week x Klarna

Od teraz miłośnicy jedzenia będą mogli płacić za uczestnictwo w festiwalu Restaurant Week oraz innych wydarzeniach kulinarnych organizowanych przez Restaurant Club w ciągu 30 dni, bez dodatkowych opłat. .  

Naszym celem jest połączenie restauracji z jak największą liczbą polskich miłośników jedzenia i zaoferowanie im innowacyjnych usług, w tym lepszych i bardziej elastycznych metod płatności Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z Klarną, które moim zdaniem pomoże nam mocniej skoncentrować się na konsumentach

– stwierdził Maciej Żakowski, współtwórca Restaurant Club.

Partnerstwo z Restaurant Club i sponsorowanie Restaurant Week to ekscytujący moment dla Klarny w Polsce, ponieważ ruszamy na podbój płatności w nowym segmencie rynku – festiwali kulinarnych i gastronomii. Jesteśmy pewni, że uczestnicy Restaurant Week docenią wygodę jaką daje im Klarna

powiedział Łukasz Dwulit, Country manager Klarny w Polsce.

Restaurant Week 2022 – kiedy?

W tym roku Restaurant Week rozpocznie się w środę 12 października i potrwa aż do 13 listopada. Miłośnicy jedzenia będą mieli okazję spróbować najlepszych dań z najbardziej oryginalnych restauracji. Festiwal jest wierny filozofii zero-waste –#SzanujJedzenie. Dzięki innowacyjnemu systemowi pre-rezerwacji, który oferuje możliwość wcześniejszego wyboru menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum. Przy okazji realizując transakcję przez Internet, goście Restaurant Week będą mogli w łatwy sposób opłacić rezerwację Klarną i cieszyć się doświadczeniami, za które zapłacą w ciągu 30 dni.

Przeczytaj również: Klarna świętuje pierwszy rok działalności w Polsce. “Coraz więcej osób odchodzi od tradycyjnych kredytów”

Tagi

Klarna

Newsletter

FASHION BIZNES