noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

LPP otwiera piąty salon Reserved za granicą. „Jesteśmy dumni”

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

LPP kontynuuje ekspansję w Europie Zachodniej otwierając piąty salon Reserved w Wielkiej Brytanii. Polski producent odzieży zawalczy tym razem o uznanie klientów centrum handlowego Westfield London, zlokalizowanego w zachodniej części brytyjskiej stolicy. Otwarciu towarzyszyć będzie zakrojona na szeroką skalę kampania marketingowa oraz wprowadzona właśnie do sprzedaży kolekcja „Welcome to the Club” inspirowana brytyjskimi tradycjami old-fashioned i stylem sportowym. Wraz z debiutem w nowej lokalizacji spółka zapowiada także wzmocnienie swej obecności na tym rynku poprzez zmiany w obsłudze klientów i ofercie e-commerce.

Kolejny salon LPP za granicą. Gigant uruchamia sklep stacjonarny Reserved

Po ubiegłorocznych otwarciach kolejnych sklepów w Londynie oraz w Mediolanie LPP konsekwentnie buduje rozpoznawalność swoich marek modowych i wzmacnia obecność na kluczowych rynkach Europy Zachodniej. Tym razem marka Reserved otworzy nowy salon w Westfield London – jednym z największych centrów handlowych brytyjskiej stolicy.

– Po blisko siedmiu latach od naszego debiutu na Oxford Street i otwarciu w 2023 roku kolejnych salonów Reserved w strategicznych lokalizacjach Londynu, przyszedł czas na zdobycie uznania mieszkańców zachodniej części miasta. Uruchomienie piątego już sklepu Reserved w Wielkiej Brytanii to potwierdzenie, że mimo wymagających warunków rynkowych mamy pomysł na dalszy rozwój silnej, globalnej marki modowej. I chociaż nadal branża odzieżowa mierzy się z wieloma wyzwaniami wierzymy, że oferując nowoczesne i stylowe kolekcje dopasowane do oczekiwań Brytyjczyków jesteśmy gotowi zawalczyć o jeszcze większe zainteresowanie klientów na tak konkurencyjnym rynku – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Przeczytaj również: Welcome to the Club – nowa kolekcja Reserved 

Westfield London to jedno z największych centrów handlowych w Europie, które pod swoim dachem gromadzi wiodące firmy odzieżowe. Szeroka oferta marek, od tych luksusowych po sklepy wielkopowierzchniowe, w połączeniu z różnorodnymi propozycjami spędzania wolnego czasu sprawia, że wybór tej lokalizacji na nowy salon Reserved w Wielkiej Brytanii nie był przypadkowy.

Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć kolejny już sklep, tym razem w tętniącym życiem Westfield London. To dla nas szczególny moment, nie tylko jeśli chodzi o budowanie świadomości marki wśród Brytyjczyków. To potwierdzenie ogromnego zaangażowania naszego zespołu, a także wsparcia wyjątkowej społeczności, jaką przez tych siedem lat udało nam się zgromadzić wokół Reserved. Chcemy nadal pielęgnować te relacje i umacniać obecność naszej marki w najbardziej prestiżowych i cieszących się popularnością punktach handlowych kraju – podkreśla Corinne Facey, dyrektor zarządzająca Reserved UK.

Oferta skierowana do klientów odwiedzających nowy salon o powierzchni blisko 1900 m2 obejmować będzie pełny asortyment odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Debiutowi w kolejnym centrum handlowym w Londynie towarzyszyć będzie także promocja ostatniej kolekcji marki -„Welcome to the Club”.

mat. prasowy

Przeczytaj również: Tłumy na otwarciu Shein w Warszawie. Aktywiści postanowili interweniować

O spółce LPP. Przybliżamy polskiego giganta z branży fashion

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć ponad 2200 salonów o łącznej powierzchni prawie 2 mln m2 i każdego roku dystrybuuje odzież oraz akcesoria na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 43 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES