noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kubota

Rekordowe zyski kultowej polskiej marki. Jej przychody to niemal 3,4 mln PLN

REKLAMA
noSlotData

Kultowa polska marka od momentu reaktywacji może pochwalić się imponującymi wzrostami. Kubota zakończyła I kwartał roku, notując przychody na poziomie 3,4 mln PLN netto. To niemal 15 proc. wzrost względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Zysk netto w pierwszym kwartale 2023 roku wyniósł 161 tys. PLN, co przekłada się blisko na  15,4 proc. wzrost rdr. 

Spółka istniejąca od 2019 roku w ostatnich latach odnotowała bardzo dużą dynamikę wzrostu przychodów – od 2 mln w 2019, do 23,5 mln w 2022 roku. Cele te zostały osiągnięte zgodnie z realizowaną strategią, której kolejnym krokiem jest budowanie biznesowej stabilizacji.

Głównym celem Spółki na rok 2023 jest zwiększenie efektywności biznesowej. 

Oznacza to, że przy mniejszej dynamice wzrostu przychodów niż w latach poprzednich, Spółka chce zmienić strukturę przychodów stawiając na prężny rozwój działów e-Commerce oraz sprzedaży produktów personalizowanych. Efektem będzie znaczny wzrost poziomu marżowości przy jednoczesnym zachowaniu bezpiecznego poziomu najważniejszych wskaźników bilansowych. Naszym kierunkiem na najbliższe miesiąc jest rozwój z głową – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Ten okres ma być dla Kuboty okresem optymalizacji i przegrupowania zasobów. –  Silne podstawy umożliwią dynamiczny wzrost przychodów w 2024 roku, do których będzie można przystawić zupełnie inne poziomy marży niż w latach wcześniejszych – podsumowuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Kubota: szybki podbój rynku

Od momentu reaktywacji kultowej marki w 2019 roku, Kubota notuje szybkie tempo wzrostu, rozszerzając wszystkie kanały sprzedaży m.in. o popularne dyskonty. Ikoniczne klapki regularnie dostępne są w sklepach sieci Biedronka. Łączna wartość zamówień, otrzymanych od spółki Jeronimo Martins Polska w pierwszym kwartale 2023 r., a których realizacja planowana jest na III kwartał roku, osiągnęła poziom około 1,1 mln złotych.

Marka w ciągu ostatnich lat zrealizowała wiele projektów z liderami w swoich branżach, m.in. Reserved, Coca Colą, Sony, Netflixem czy Allegro, a także rozszerzyła ofertę o kategorię odzieży.  

Jak zapowiada Zarząd Spółki, czas reorganizacji i optymalizacji biznesowej to moment przygotowania organizacji na kolejne sukcesy oraz nowe, wymagające wyzwania projektowe.

Przeczytaj również: Chcesz zostać inwestorem? XTB odpowiada na pytania, które nie raz sobie zadawałeś

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES