noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Reklama Dior jedną z najpopularniejszych w 2017 roku

REKLAMA
noSlotData

Dzisiaj rozpoczyna się festiwal kreatywności Cannes Lions. Z tej właśnie okazji YouTube przygotował zestawienie najczęściej oglądanych reklam od czasu trwania poprzedniej edycji wydarzenia. Wśród liderów znalazła się reklama Dior z Natalie Portman w roli głównej. 

Zbliżający się festiwal Cannes Lions był okazją do stworzenia Cannes YouTube Ads Leaderbroad, czyli rankingu dziesięciu najchętniej oglądanych reklam w serwisie. Tegoroczne zestawienie objęło okres od 20 kwietnia 2017 do 30 kwietna 2018. Dziesięć najpopularniejszych reklam w serwisie zostało obejrzanych łącznie 465,4 miliona razy, przez ponad 9 milionów godzin.

Trzecie miejsce na podium zajęła reklama perfum Miss Dior. Główną rolę zagrała w niej Natalie Portman, a spot został wyreżyserowany przez Emmanuel Cossu.

>>> Zobacz rownież: Jak zmieniał się wizerunek kobiety w kampaniach Miss Dior?

Pierwsze miejsce w rankingu zajęła reklama LG India. Ta inspirująca i łapiąca za serce historia zdobyła największą popularność wśród internautów.

Drugi na podium uplasował się spot komputerowej gry strategicznej Clash of Clans, stworzonej przez fińską firmę Supercell.

Który wytypowany film jest Waszym ulubionym? A które reklamy otrzymają według Was nagrody?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES