noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Niemiecki producent odzieży sportowej ogłosił umowę, w ramach której jego codzienna praca zostanie zautomatyzowana rozwiązaniami proponowanymi przez Google Cloud. „Jest to krok w kierunku zwiększenia wydajności, elastyczności i personalizacji naszej sprzedaży detalicznej”, podkreśla Puma.

Puma porozumiała się z Google Cloud. „Umowa otwiera nam drogę do innowacji”

REKLAMA
noSlotData

Niemiecki producent odzieży sportowej ogłosił umowę, w ramach której jego codzienna praca zostanie zautomatyzowana rozwiązaniami proponowanymi przez Google Cloud. Przedstawiciele Pumy podkreślają, że „jest to krok w kierunku zwiększenia wydajności, elastyczności i personalizacji sprzedaży detalicznej”.

Przeczytaj również: Mango stawia na intensywny rozwój. Nowy dział zajmie się wizerunkiem, technologiczny start-up stworzy awatary

Puma rozpoczęła współpracę z Google Cloud

Google Cloud w ramach umowy wesprze technologicznie Pumę z zakresów zbierania informacji, analizowania danych oraz wprowadzania rozwiązań opartych o AI. – Umowa otwiera nam drogę do innowacji skierowanych do konsumentów. Począwszy od generatywnych asystentów zakupów AI, przez wirtualne przymierzalnie, aż po programy lojalnościowe oparte na sztucznej inteligencji – czytamy w komunikacie opublikowanym przez Pumę. Niemiecki producent uważa, że współpraca już na wczesnym etapie wykazuje korzyści.

Przeczytaj również: Kampanie szyte na miarę. Grupa Modivo stworzyła autorską platformę technologiczną

Szczegóły współpracy Pumy z Google Cloud

W ramach wieloletniej umowy możliwości Google Cloud związane ze sztuczną inteligencją zostaną wdrożone na wszystkich etapach bezpośrednich kanałów konsumenckich Pumy. Vertex AI Search dla handlu detalicznego wprowadzi wyszukiwanie i rekomendacje o jakości Google do cyfrowych właściwości puma.com. Tym samym pomagając klientom w lepszym odkrywaniu produktów i dostarczaniu spersonalizowanych rekomendacji zakupowych opartych na ich aktualnych zainteresowaniach i trendach.

Umowa wpłynie na odświeżenie programu lojalnościowego puma.com. Przyspieszając transakcje z nagrodami oraz dostosowując oferty specjalne i promocje do preferencji klientów. Co dalej? Puma przeniesie część swojego ekosystemu e-commerce, w tym swój sklep internetowy, do Google Cloud i zbuduje globalną platformę danych e-commerce. Niemiecki producent korzysta z Google Analytics i BigQuery, aby lepiej zrozumieć i dostosować treści do klientów. Jak podkreśla, już przyniosło to „znaczną poprawę jakości obsługi klienta, w tym 19 proc. wzrostu średniej wartości zamówienia”.

Dotychczas udało się również uzyskać dostęp do stanów magazynowych w czasie rzeczywistym nawet czterokrotnie szybciej, co pomaga klientom znaleźć dokładnie te produkty, które chcą kupić w najbliższych możliwych sklepach.

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES