Właściciel takich marek, jak Pepco, Dealz i Poundland wypracował w III kwartale bieżącego roku obrotowego 1 370 mln EUR przychodów. Przy założeniu stałego kursu walutowego to wzrost o 12,5 proc. w porównaniu z danymi sprzed roku.
- PRZYCHODY Pepco Group z III kwartałów br. obrotowego: 4 209 mln EUR (+19,3 proc. rdr)
- PRZYCHODY seci Pepco z III kwartałów br. obrotowego: 2 550 mln EUR (+29,3 proc. rdr)
- PRZYCHODY Pepco Group w III kwartale br. obrotowego: 1 370 mln EUR (+12,5 proc. rdr)
- PRZYCHODY sieci Pepco w III kwartale br. obrotowego: 831 mln EUR (+15,3 proc. rdr)
W opublikowanym komunikacie Pepco Group poinformowało o podtrzymaniu swojej prognozy dotyczącej EBITDA za trwający rok obrotowy. Zgodnie z jej założeniem możemy spodziewać się wypracowania przez podmiot kilkunastoprocentowego wzrostu zysku operacyjnego przed potrąceniem odsetek od zaciągniętych zobowiązań, podatków, czy amortyzacji.
Przeczytaj również: PUMA X RELAB: kultowy dres T7 w nowej odsłonie
Pepco Group rośnie
W minionym kwartale Grupa uruchomiła 159 sklepów netto. To kontynuacja realizacji celu postawionego przed działem wdrażającym program otwierania nowych placówek. Władze zarządzające Pepco są przekonane, że obecna dynamika pozwoli im w bieżącym roku obrotowym uruchomić co najmniej 550 sklepów.
„Skupiamy się na dalszym zwiększaniu efektywności kosztowej. Jednocześnie pozostajemy na dobrej drodze do osiągnięcia naszych celów w zakresie otwierania nowych sklepów i zwiększania zysków. Utrzymujemy kontrolę nad naszymi marżami wejściowymi i jesteśmy przekonani, że będziemy w stanie poprawić marże brutto w II połowie roku obrotowego 2023”, informuje Pepco Group za pośrednictwem opublikowanego raportu.
Giełda
Przed godziną 11:00 akcje notowanej na warszawskiej giełdzie Pepco Group taniały o 1,21 proc. do 35,96 PLN. Na przestrzeni ostatniego roku kurs podmiotu wzrasta o 5 proc. i to pomimo utrzymującego się od kilku miesięcy trendu spadkowego.