noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Przekrojowo o segmencie mody męskiej w Polsce

REKLAMA
noSlotData
źródło: www.mrvintage.pl
źródło: www.mrvintage.pl

Na uwagę zasługuje też marka Bytom, która jeszcze kilka lat temu szyła ubrania dla sędziwych mężczyzn, a aktualnie modele ubrań z kolekcji sezonowych noszą nastolatkowie.

Grupa Próchnik odnosi sukcesy na rynku odzieżowym, a ich wynik finansowy za październik 2015 roku jest imponujący. Obrót całej grupy w minionym miesiącu wyniósł 4 mln 414.261 tys. zł i oznacza aż 22% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
W październiku sklepy Adam Feliks Próchnik wygenerowały sprzedażna na poziomie 2 milionów 997.418 tys. zł i odnotowały kapitalny  wzrost – o 42 % większy niż rok wcześniej. Niestety, marka Rage Age, która należy do spółki, odnotowała spadek o 7 % z 1 miliona 525.855 tys. zł do 1 miliona 416.843 tys. zł w rozpatrywanym okresie.

Mężczyzna XXI wieku jest świadomym konsumentem. Czyta blogi modowe, uczestniczy w wymianie zdań na forach informacyjnych i szuka inspiracji podczas międzynarodowych wojaży. Stawia na jakość, a od personelu sklepowego oczekuje wysokich kwalifikacji. Zarabia i wydaje więcej.
Męski rynek odzieżowy nie pozostawia złudzeń, że rozwija się prężnie, a kto jest sprytny, ten wykorzysta passę na własną korzyść.

Autor: Alicja Szablewska

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES