“Sprzedaż w Chinach eksplodowała zaraz po otwarciu centrów handlowych. Jean-Christophe Babin, prezes Bulgari, jest optymistą i wierzy także w polski rynek.
Pandemia ma szansę zrobić przemeblowanie na rynku dóbr luksusowych. Przetrwają grupy z niezależnymi, uznanymi markami, a marki bezwartościowe, które dryfują bez celu od ostatnich kilku lat, i marki średniej wielkości czekają trudne czasy. Kreatywność będzie najlepszą bronią do radzenia sobie z zagrożeniami” – mówi Jean-Christophe Babin w rozmowie z gazeta.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://wyborcza.pl/7,155287,25961680,producent-zegarkow-i-bizuterii-przez-caly-okres-pandemii-mielismy.html?fbclid=IwAR2C7HAPjIPP3QhU-jOFsVbvQkyP0UYa2UvEs9WaXy2SiyDaWr-BFXrZuWw&disableRedirects=true”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]