noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

W Paryżu powstała wystawa poświęcona najpiękniejszym witrynom świata

REKLAMA
noSlotData

Każda branża ma swojego prekursora, niebywały talent, któremu później wszyscy próbują dorównać. Visual merchandising też ma taką personę, a jest nią Leïla Menchari, dekorator okien domu mody Hermès, której pracy poświęcono wystawę w Paryżu.

Leïla Menchari świeżo po szkole przeprowadziła się do Paryża z Tunezji, aby realizować swoje marzenia artystyczne w Europie. Tam napotkała Annie Beaumel, która poprosiła ją, aby ta narysowała witryny swoich marzeń. I tak w roku 1961 zaczęła się historia Leilii z visual merchandisingiem w jednym z największych domów mody.

A Leïla Menchari–designed scene for Hermès Faubourg Saint-Honoré, Summer 2005

W tym miesiącu możemy podziwiać pracę artystki na wystawie pod tytułem: Leïla Menchari, Queen of Enchantment podsumowującą jej 30-letnią karierę w 137 pracachW tym samym czasie Hermès postanowił dołączyć do trybutu VM-ki, inaugurując wystawę towarzyszącą w Grand Palais.

“Hermès à Tire d’Aile: The Worlds of Lëila Menchari” można oglądać do 3 grudnia w Grand Palais, Galerie Sud, Paris Eighth Arrondissement w godzinach od 10-20.

Wiosna 2012, Fot. HERMÈS

 

Lato 2011, Fot. HERMÈS

OGLĄDAJ DALEJ…

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Hermes

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES