Zaprezentowane przez włoski dom mody Gucci nowe logo marki stylizowane jest na odręczne pismo dziecka. – To zwrot o 180 stopni – nowa nietypowa zaskakująca forma. Stawia markę poza obecnymi standardami komunikacji wizualnej marek luksusowych, bo luksus prawie zawsze sprzężony jest z doskonałością formy i budowaniem dystansu. Nowy znak pokazuje też, że to marka, która może sobie na dużo pozwolić i w zasadzie nie musi odpowiadać na pytanie, o co chodzi i czy ktoś to rozumie – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od brandingu i identyfikacji wizualnej – wirtualnemedia.pl
[button color=”” size=”large” type=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gucci-logo-nowe-opinie-marka-ktora-moze-sobie-na-duzo-pozwolic?fbclid=IwAR3V9Jgz9X0OGE0HwemmBB7dirOWIkwfG0oGgM2fN3tzuuvG2UnJlRPzhfA” target=”_blank” link=””]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]