noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Nowe logo Gucci stylizowane na pismo dziecka. “Nietypowe dla marki luksusowej” (opinie)”

REKLAMA
noSlotData

Zaprezentowane przez włoski dom mody Gucci nowe logo marki stylizowane jest na odręczne pismo dziecka. – To zwrot o 180 stopni – nowa nietypowa zaskakująca forma. Stawia markę poza obecnymi standardami komunikacji wizualnej marek luksusowych, bo luksus prawie zawsze sprzężony jest z doskonałością formy i budowaniem dystansu. Nowy znak pokazuje też, że to marka, która może sobie na dużo pozwolić i w zasadzie nie musi odpowiadać na pytanie, o co chodzi i czy ktoś to rozumie – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od brandingu i identyfikacji wizualnej – wirtualnemedia.pl

[button color=”” size=”large” type=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gucci-logo-nowe-opinie-marka-ktora-moze-sobie-na-duzo-pozwolic?fbclid=IwAR3V9Jgz9X0OGE0HwemmBB7dirOWIkwfG0oGgM2fN3tzuuvG2UnJlRPzhfA” target=”_blank” link=””]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

gucci

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES