Eko rozwiązania, automaty do napełniania butelek wielokrotnego użytku, strefa manicure oraz strefa dla miłośników social media. Rossmann otworzył “drogerię przyszłości” w łódzkiej Manufakturze.
Niemiecka sieć Rossmann otworzyła w łódzkiej Manufakturze flagową drogerię, w której, jak podkreśla firma, design przenika się z technologią. Nowoczesny koncept, przypominający słynną brytyjską markę LUSH, to rewolucyjny krok w kierunku zakupów, które będą jednocześnie doświadczeniem dla klienta oraz ukłonem w stronę dbania o środowisko.
Sklep podzielono na cztery strefy: Strefę Zdrowia, Strefę Beauty, Strefę Grab&Go oraz Manufakturę Piękna. W ofercie drogerii znajdziemy ponad 25 tys. produktów.
W Strefie Zdrowia klienci znajdą produkty bezglutenowe, ekologiczne, wegańskie oraz regionalne, takie jak miód z polskich pasiek. Strefa Beauty oferuje przede wszystkim wyjątkowo rozbudowaną ofertę perfum. W tej strefie klientki będą również mogły wykonać manicure czy zrobić zdjęcie wraz z przyjaciółką na tzw. Selfie Wall. Strefa Grab&Go to z kolei idealne miejsce dla tych, którzy wpadają na chwilę do Rossmanna po podstawowe produkty: mydło, papier toaletowy, jedzenie dla dziecka czy karmę dla zwierząt. W Manufakturze Piękna zamontowano tzw. refill station – automaty, w których klient może napełniać butelki wielokrotnego użytku płynem do mycia naczyń, szamponem, żelem pod prysznic czy płynem do prania. W tej sekcji, klienci znajdą produkty marki własnej – Manufaktura Piękna, produkowane w Polsce.
„Są wśród nich te z naturalnymi składnikami, wegańskie, waterless (jak mydła w kostce czy pudry do mycia włosów – są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody), czy sensoryczne (działające na zmysły powonienia, wzroku i dotyku – kule, pudry, ciastoliny, galaretki czy musy)” – podaje źródło.
Co ciekawe, sprawdzone rozwiązania zostaną zastosowane w innych sklepach Rossmann w całej Polsce.