Kendall Jenner wystąpiła w nowej reklamie Pepsi, gdzie zrzucając blond perukę stawia na naturalny wygląd i dołącza do grupy protestujących młodych ludzi. Na koniec staje twarzą w twarz z policją i wręcza jednemu z umundurowanych funkcjonariuszy puszkę Pepsi. Miało być wzniośle i politycznie, a jak wyszło? Według wielu internautów, komercyjnie. Dobra muzyka, zjednoczeni ludzie i społeczny opór, jednak głosy krytyki zwracają uwagę na wykorzystanie znaczenia ruchów społecznych dla zysków, krytykując scenę wręczenia puszki Pepsi policjantowi przez super modelkę. Pojawiły się opinie, że reklama była zbyt wymuszona i niewrażliwa biorąc pod uwagę obecny klimat polityczny. Przedstawiciele Pepsi oczywiście przerwali milczenie tłumacząc, że jest to globalna reklama, która odzwierciedla ludzi z różnych środowisk, łączących się w duchu harmonii, a to ważna wiadomość do przekazania. Użytkownicy kanałów social media nie potrzebowali dużo czasu, aby zareagować.
Could you be any more blatant with the disrespect and appropriation of a movement, @pepsi? Is this a sick joke?! pic.twitter.com/8NS8ynJUdj
— Taryn Finley (@_TARYNitUP) April 4, 2017
“Kendall please! Give him a Pepsi!” pic.twitter.com/IntFNmCpTr
— Zito (@_Zeets) April 4, 2017
I AM SCREAMING pic.twitter.com/3aWFdvmz5j
— reggie (@1942bs) April 4, 2017