Kate Moss poinformowała, że zakłada własną markę. Opublikowała zmysłowe wideo w mediach społecznościowych i zdradziła, że Cosmoss będzie miało swoją premierę już za kilka dni. Co wiadomo o nowej firmie supermodelki?
Nowa marka Kate Moss
Do Kate Moss bez wątpienia należały lata 90. To właśnie wtedy robiła spektakularną karierę w świecie mody i tworzyła parę z Johnnym Deppem. Zarabiała wówczas 10 tys. dolarów za jeden dzień pracy. W jednym z wywiadów w takich słowach wspominała tamte czasy: “Żyłam szybko. Pracowałam, dużo podróżowałam, bawiłam się. Nie zatrzymałam się. Wszystko było szalone”. Choć następnie przyszedł kryzys w jej wizerunku i pobyt na odwyku, do dziś jest uważana za jedną z najpopularniejszych supermodelek. Jak to zrobiła? Otóż trzeba przyznać, że po chwilowych kłopotach świetnie poprowadziła swoją karierę. W 2016 roku założyła własną agencje modelek Kate Moss Agency, cały czas bierze udział w różnych kampaniach modowych, jest twarzą Charlotte Tilbury, a niedawno podjęła także współpracę z Diet Coke, jako dyrektor kreatywny. Okazuje się, że to dla niej za mało. Modelka zdecydowała się także otworzyć własną markę wellness.
– Myślę, że kobiety są naprawdę dobre w wielozadaniowości. Mężczyźni po prostu nie potrafią tego robić
– mawia Kate Moss.
Zobacz także: #BeautyBiznes: fenomen marki kosmetycznej Kylie Jenner. Jak wyglądała historia Kylie Cosmetics?
Produkty marki Cosmoss
Nikt nie domyślał się, że Kate Moss planuje otworzyć własną markę, co jest nie lada wyczynem. Kiedy kilka tygodni temu Kanye West zarejestrował nowy znak towarowy, informacja w szybkim tempie obiegła cały świat. W przypadku supermodelki to ona zadecydowała, jak podzielić się z fanami radosną wiadomością. I zrobiła to w oryginalny sposób! Opublikowała w mediach społecznościowych czarno-białe wideo, na którym widać, jak ubrana wyłącznie w mikroskopijne majtki, zanurza się w jeziorze. W tle słychać: “Follow me to COSMOSS”.
To zaproszenie do śledzenia jej nowego brandu o nazwie COSMOSS. Z opisu pod filmikiem dowiadujemy się, że jego premiera nastąpi już za kilka dni, bo 1 września. Na Instagramie marki czytamy, że: “Cosmoss czerpie z niezwykłego doświadczenia życiowego Kate Moss — gotowej do dzielenia się swoją podróżą do samoakceptacji i swobodnego bycia sobą. Każdy produkt Cosmoss został starannie opracowany z myślą o dobrym samopoczuciu, przy użyciu silnych, naturalnych substancji. Każdy rytuał otwiera drzwi do równowagi, odnowy i miłości. Zapach Cosmoss stanowi dopełnienie”.
Strona internetowa Cosmoss ani konto na Instagramie nie zawierają dodatkowych informacji o tym, jakich rzeczy mogą oczekiwać klienci. Wiele zagranicznych mediów poinformowało jednak, że marka będzie oferować produkty do pielęgnacji skóry, w tym olejek CBD do twarzy. Według “Daily Mail” w pierwszej odsłonie marki ma się pojawić również detoksykująca herbata i “święta” mgiełka. Przedział cenowy nie został jeszcze ujawniony.
Przeczytaj również: Czym jest barbiecore? Poznaj najmocniejszy trend tego sezonu