noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nowa kolekcja FERN FEVER by MOOVE z nadzieją na szczęście i dobrobyt

REKLAMA
noSlotData

Dwie przyjaciółki Magda&Wiola dające sobie nawzajem pozytywna energię i siłę, postanowiły swoją radością podzielić się z innymi kobietami, przyjemnością dla przyjemności dawania. Czyli MOOVE. Poznajcie ich najnowszy projekt FERN FEVER by MOOVE.

MOOVE to nie tylko rzeczy, ubrania, to stan ducha. Styl życia dyktuje nasze wybory – pokazujemy nasze odkrycia, smaki, zapachy, ciekawe miejsca i wydarzenia. Nie zamykamy się na świat, bo MOOVE to filozofia życia, czerpania z życia tego, co najlepsze garściami. Nasze małe i duże zachwyty, którymi chcemy się podzielić. 

Najnowszy projekt FERN FEVER by MOOVE powstał z połączenia wydarzeń i zmian, które przyniosła ze sobą epidemia koronawirusa. Wybuch pandemii i konsekwentne wstrzymanie działalności kulturalnej postawiło sektor kreatywny przed koniecznością radykalnej reorientacji. Stawianie pytań o kulturę, gdy priorytetem jest ochrona zdrowia, może wydawać się banalne. Przestaje jednak być takie, gdy pomyślimy o znaczeniu kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym, o twórcach, projektantach, artystach, których kryzys doświadczył najdotkliwiej. Wymuszona zagrożeniem kwarantanna oznacza wielowymiarową stratę: dla twórców i widzów – wzajemnego kontaktu, dla publiczności – integracji we wspólnym przeżyciu, dla artystów i projektantów – możliwości tworzenia i zarobkowania. Świat mody będzie musiał zwolnić i dostosować się do globalnych trendów gospodarczych i nastrojów społecznych.

Projekt FERN FEVER BY MOOVE to moda zrównoważona, przygotowana z szacunkiem do środowiska i oddaniem dla sztuki projektowej. W ramach projektu powstały trzy produkty z organicznej bawełny GOTS – bluza, sukienka i płaszcz. Autorskie nadruki to inspiracja mistycznym kwiatem paproci, który znalazcy zapewniać miał bogactwo i dostatek, przez co jego poszukiwania stały się stałym elementem obchodów słowiańskiego święta Kupały, czyli Nocy Świętojańskiej, która stała się słowiańskim odpowiednik walentynek. Paproci od wieków przypisuje się znaczenie magiczne – jest symbolem dobrobytu, szczęścia, powodzenia – dlaczego więc nie odwołać się do tego co niesie ze sobą tyle dobrych skojarzeń?

>>> Przeczytaj również: Christian Paul spędził 2 minuty na antenie i wygenerował 7 mln złotych ekwiwalentu medialnego

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

MOOVE

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES