Mario Sorrenti stworzył nową kampanię Mango promującą kolekcję na nadchodzący sezon jesień-zima. Jej hasło przewodnie to „TOGETHER”.
Sesja zdjęciowa „TOGETHER” promująca najnowszą kolekcję Mango to afirmacja bliskich stosunków międzyludzkich. Projekt skupia się na intymnych relacjach między rodziną i przyjaciółmi.
>>> Przeczytaj również: Historia marki: sukces według hiszpańskiego Mango
Za sesję odpowiada włoski fotograf Mario Sorrenti. W roli modeli wystąpiło kilka znanych twarzy wraz z bliskimi, przyjaciele marki, a nawet rodzina fotografa. Na zdjęciach widać dzieci Sorrentiego oraz jego siostrę Vaninę z córkami i mężem. Modelka i aktywistka Adwoa Aboah występuje na nich z siostrą Kesewą i kuzynką Alewyą, a Amber Valletta z przyjaciółką Carolyn Murphy. Nie zabrakło również Adriena Brodyego – twarzy męskiej linii Mango – który pozuje do zdjęć ze swoim ukochanym psem. W sesji wzięli udział również skater Steve Olson z synem Alexem, stylistki Zoe Bedeaux i Helena Tejedor oraz Langley Fox. Trzeba przyznać, że to całkiem różnorodne grono.
Jesienno-zimowa kolekcja to ukłon w stronę lat 70. – zwierzęce printy, nieoczywiste odcienie, grube dzianiny i bluzki z okrągłym dekoltem. Warto zwrócić uwagę na dżins, który w tym sezonie został wzbogacony o nowe detale. Wiodące motywy męskiej linii to sztruks, wełna i skóra. Jej paleta kolorów składa się z szarości, brązów i ochry na okryciach wierzchnich.