Dom mody Balenciaga wraz z najnowszą kampanią zabiera nas w przerysowany wirtualny świat rodem z Matrixa.
Autorem najnowszej kampanii Balenciagi jest Jon Rafman. Niemal dwuminutowy klip pozwala nam przyjrzeć się najnowszym propozycjom Demny Gvasalii na sezon lato 2019.
Historia utrzymana jest w klimacie filmu akcji, a “kiczowate” wizualizacje i przerysowany scenariusz przypominają swoim klimatem niskobudżetowe produkcje z poprzedniej epoki. Fani Matrixa również odnajdą tu wiele nawiązań do filmu braci Wachowskich.
Najbardziej charakterystycznym elementem najnowszej kampanii są zdecydowanie futurystyczne okulary przeciwsłoneczne, które grają w kolekcji główne skrzypce.
Jak się Wam podoba klimat najnowszego projektu Balenciagi? Czy zaskoczył Was bardziej niż dziwaczny projekt z wirtualnymi influencermi wijącymi się w nienaturalnych pozach?