REKLAMA

Nadchodzi KRÓL – limitowana kolekcja nowej marki answear.LAB inspirowana serialem CANAL+

REKLAMA

Takiego projektu łączącego świat mody i filmu w Polsce jeszcze nie było – limitowana kolekcja inspirowana serialem „KRÓL” i latami 30. jest dostępna już od 17 września! To efekt niezwykłej współpracy wchodzącej na nasz rynek marki answear.LAB oraz CANAL+. 

Kolekcja answear.LAB KRÓL to współczesna interpretacja wzorów i fasonów z czasów serialu, którego akcja toczy się w 1937 r. w przedwojennej Warszawie. Wszystkie elementy kolekcji są dostępne wyłącznie w sklepie internetowym answear.com. 

Superprodukcja CANAL+ „KRÓL”  to wyczekiwana przez filmowych fanów ekranizacja bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha  o tym samym tytule. Wciągająca fabuła i wybitna, gwiazdorska obsada  to niewątpliwe atuty serialu. Ogromną rolę gra w nim również scenografia, rekwizyty i historyczne kostiumy lat 30. XX w. Podczas  gdy widzowie oczekują  na premierę „KRÓLA” (zaplanowana jest na listopad tego roku), nowa marka answear.LAB już dziś pokazuje efekty niezwykłej współpracy z producentami serialu. Kolekcja answear.LAB KRÓL złożona jest z blisko 100 modeli ubrań, tworzących łącznie ponad 20 pełnych damskich stylizacji i 3 męskie.

KRÓL jest największą produkcją CANAL+ Polska, serialowym wydarzeniem roku. Pomysł tej wyjątkowej kolekcji wpisuje się w światowe trendy, gdzie film gra na styku z modą. Kolekcje mody „The Great Gatsby” autorstwa The Brooks Brothers, Ralph Lauren i „Downton Abbey” czy  Prada i „Mulholland Drive”  były dla nas światowymi benchmarkami. W Polsce nigdy wcześniej  na taką skalę nie powstał tego typu projekt. Dziś w sukni jak z  KRÓLA na wieczorny raut może wyjść każda z nas  – mówi Katarzyna Szczepanik PR manager CANAL+.

Limitowana kolekcja answear.LAB KRÓL czerpie z estetyki serialowych kostiumów, ale także tworzy nową historię, w której bohaterką jest silna i niezależna współczesna kobieta. Bez względu na to, czy kroczy ulicą w skórzanej marynarce, czy bryluje na przyjęciu w koktajlowej sukni odsłaniającej ramiona, urzeka swoim charakterem, odwagą i osobistym urokiem.  Awangarda, prostota, wygoda, modernizm, sex appeal… Tak w kilku słowach można opisać limitowaną kolekcję. Trendy z lat 30. XX w. zyskują w propozycjach marki nowy wymiar naznaczony przemianami w kulturze i społeczeństwie. Szlachetne tkaniny, jak jedwab, wełna i skóra w połączeniu z lyocelem oraz pozyskiwanym z powtórnego przetworzenia terylenem tworzą kolejny, poza fasonami, mocny punkt kolekcji. Znajdziemy w niej koszule i topy, skórzane marynarki i spódnice oraz klasyczne wełniane płaszcze. Wieczorowe i koktajlowe sukienki z efektownym drapowaniem, transparentnymi wstawkami czy frędzlami emanują uwodzicielskim wdziękiem i mrocznym romantyzmem. Całość uzupełniają stylowe akcesoria: rękawiczki, jedwabne apaszki oraz torebki. Większość z nich została uszyta w Polsce.

„Kiedy stanęłam na planie „KRÓLA”, zobaczyłam ogromną skalę tego projektu. Jego jakość scenograficzną, dbałość o każdy detal rekwizytorski i przede wszystkim fenomenalne kostiumy, te specjalnie szyte jak i te ściągane z różnych stron świata od kolekcjonerek – pasjonatek przedwojennych czasów. Nie  miałam żadnych wątpliwości, że jako answear.LAB chcemy współpracować z CANAL+ przy tym serialu. Czułam, że ten modowy projekt ma szansę być niepowtarzalnym” – mówi autorka kolekcji – Agnieszka Korsak Pospiszyl.

Kolekcja jest debiutem wchodzącej na rynek marki answear.LAB, która chce być odpowiedzią na potrzeby kobiet spragnionych oryginalnych i wyjątkowych ubrań, butów i akcesoriów. Projektanci i kupcy marki przemierzają świat w poszukiwaniu inspiracji i nowych idei, a współpraca z niezależnymi projektantami i lokalnymi fabrykami obfituje w starannie wyselekcjonowane, atrakcyjne i zaskakujące propozycje.

Kolekcji answear.LAB KRÓL towarzyszy niestandardowa promocja. Czteroodcinkowy dokument „Moda na KRÓLA” produkcji CANAL+ opowiada o wszystkich etapach jej powstawania: projektowaniu, szyciu, prezentacji i czerpaniu inspiracji. Emisja planowana jest na antenach telewizyjnych stacji, w mediach partnerskich oraz na stronach answear.com .

Kolekcji KRÓL poświęcona została także redakcyjna sekcja mody w kilku wydaniach  „Kurjera Królewskiego” – promocyjnej gazecie inspirowanej przedwojennymi wydawnictwami lat 30. 

Kolekcję można oglądać na www.krol.answear.com  

>>> Przeczytaj również: Answear.com planuje debiut na GPW

fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES