noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nadchodzi KRÓL – limitowana kolekcja nowej marki answear.LAB inspirowana serialem CANAL+

REKLAMA
noSlotData

Takiego projektu łączącego świat mody i filmu w Polsce jeszcze nie było – limitowana kolekcja inspirowana serialem „KRÓL” i latami 30. jest dostępna już od 17 września! To efekt niezwykłej współpracy wchodzącej na nasz rynek marki answear.LAB oraz CANAL+. 

Kolekcja answear.LAB KRÓL to współczesna interpretacja wzorów i fasonów z czasów serialu, którego akcja toczy się w 1937 r. w przedwojennej Warszawie. Wszystkie elementy kolekcji są dostępne wyłącznie w sklepie internetowym answear.com. 

Superprodukcja CANAL+ „KRÓL”  to wyczekiwana przez filmowych fanów ekranizacja bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha  o tym samym tytule. Wciągająca fabuła i wybitna, gwiazdorska obsada  to niewątpliwe atuty serialu. Ogromną rolę gra w nim również scenografia, rekwizyty i historyczne kostiumy lat 30. XX w. Podczas  gdy widzowie oczekują  na premierę „KRÓLA” (zaplanowana jest na listopad tego roku), nowa marka answear.LAB już dziś pokazuje efekty niezwykłej współpracy z producentami serialu. Kolekcja answear.LAB KRÓL złożona jest z blisko 100 modeli ubrań, tworzących łącznie ponad 20 pełnych damskich stylizacji i 3 męskie.

KRÓL jest największą produkcją CANAL+ Polska, serialowym wydarzeniem roku. Pomysł tej wyjątkowej kolekcji wpisuje się w światowe trendy, gdzie film gra na styku z modą. Kolekcje mody „The Great Gatsby” autorstwa The Brooks Brothers, Ralph Lauren i „Downton Abbey” czy  Prada i „Mulholland Drive”  były dla nas światowymi benchmarkami. W Polsce nigdy wcześniej  na taką skalę nie powstał tego typu projekt. Dziś w sukni jak z  KRÓLA na wieczorny raut może wyjść każda z nas  – mówi Katarzyna Szczepanik PR manager CANAL+.

Limitowana kolekcja answear.LAB KRÓL czerpie z estetyki serialowych kostiumów, ale także tworzy nową historię, w której bohaterką jest silna i niezależna współczesna kobieta. Bez względu na to, czy kroczy ulicą w skórzanej marynarce, czy bryluje na przyjęciu w koktajlowej sukni odsłaniającej ramiona, urzeka swoim charakterem, odwagą i osobistym urokiem.  Awangarda, prostota, wygoda, modernizm, sex appeal… Tak w kilku słowach można opisać limitowaną kolekcję. Trendy z lat 30. XX w. zyskują w propozycjach marki nowy wymiar naznaczony przemianami w kulturze i społeczeństwie. Szlachetne tkaniny, jak jedwab, wełna i skóra w połączeniu z lyocelem oraz pozyskiwanym z powtórnego przetworzenia terylenem tworzą kolejny, poza fasonami, mocny punkt kolekcji. Znajdziemy w niej koszule i topy, skórzane marynarki i spódnice oraz klasyczne wełniane płaszcze. Wieczorowe i koktajlowe sukienki z efektownym drapowaniem, transparentnymi wstawkami czy frędzlami emanują uwodzicielskim wdziękiem i mrocznym romantyzmem. Całość uzupełniają stylowe akcesoria: rękawiczki, jedwabne apaszki oraz torebki. Większość z nich została uszyta w Polsce.

„Kiedy stanęłam na planie „KRÓLA”, zobaczyłam ogromną skalę tego projektu. Jego jakość scenograficzną, dbałość o każdy detal rekwizytorski i przede wszystkim fenomenalne kostiumy, te specjalnie szyte jak i te ściągane z różnych stron świata od kolekcjonerek – pasjonatek przedwojennych czasów. Nie  miałam żadnych wątpliwości, że jako answear.LAB chcemy współpracować z CANAL+ przy tym serialu. Czułam, że ten modowy projekt ma szansę być niepowtarzalnym” – mówi autorka kolekcji – Agnieszka Korsak Pospiszyl.

Kolekcja jest debiutem wchodzącej na rynek marki answear.LAB, która chce być odpowiedzią na potrzeby kobiet spragnionych oryginalnych i wyjątkowych ubrań, butów i akcesoriów. Projektanci i kupcy marki przemierzają świat w poszukiwaniu inspiracji i nowych idei, a współpraca z niezależnymi projektantami i lokalnymi fabrykami obfituje w starannie wyselekcjonowane, atrakcyjne i zaskakujące propozycje.

Kolekcji answear.LAB KRÓL towarzyszy niestandardowa promocja. Czteroodcinkowy dokument „Moda na KRÓLA” produkcji CANAL+ opowiada o wszystkich etapach jej powstawania: projektowaniu, szyciu, prezentacji i czerpaniu inspiracji. Emisja planowana jest na antenach telewizyjnych stacji, w mediach partnerskich oraz na stronach answear.com .

Kolekcji KRÓL poświęcona została także redakcyjna sekcja mody w kilku wydaniach  „Kurjera Królewskiego” – promocyjnej gazecie inspirowanej przedwojennymi wydawnictwami lat 30. 

Kolekcję można oglądać na www.krol.answear.com  

>>> Przeczytaj również: Answear.com planuje debiut na GPW

fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
fot. Marta Wojtal
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES