REKLAMA

Jeden z najpopularniejszych sklepów wśród influencerek otworzył siedzibę w Polsce

REKLAMA

Szwedzka marka NA-KD, która bije rekordy popularności wśród insta-girls, otworzyła w Polsce swój pierwszy sklep stacjonarny. Czy osiągnie sukces sprzedażowy? 

Sklepu internetowego NA-KD z pewnością nie trzeba przedstawiać aktywnym użytkownikom Instagrama. Marka właśnie na tej platformie postanowiła skupić swoje działania, a swą promocję opiera przede wszystkim na współpracy z influencerkami. Działania te rozprzestrzenione są pomiędzy instagramerkami z całego świata, jednak ostatnimi czasy NA-KD postanowił skupić się również na polskim rynku, tworząc wspólne projekty między innymi z Kasią Tusk, Maffashion czy Macademian Girl. W ubiegłym roku firma otworzyła w Polsce swój sklep online.

To jednak nie koniec działań szwedzkiej marki na naszym rodzimym rynku. 28 lipca miało miejsce otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego pod szyldem NA-KD. Mieści się on w Sopocie przy ulicy Bohaterów Monte Casino 61. Tam klienci będą mieli do dyspozycji 230 m2 przestrzeni wypełnionej ubraniami i dodatkami.

W sklepie stacjonarnym będzie można odnaleźć ubrania, akcesoria oraz obuwie należące do marki własnej firmy. NA-KD często proponuje swoim klientom kolekcje tematyczne, takie jak NA-KD Boho czy NA-KD Party, które również od teraz będzie można zakupić stacjonarnie. Oprócz produktów należących do marki własnej, w sklepie dostępny będzie także asortyment zewnętrznych brandów, jak między innymi skandynawskie Ivy Copenhagen czy Jovonna, australijski Lack of Color, czy też produkty modowych gigantów jak Tommy Hilfiger czy Levi’s.

Do tej pory ubrania i dodatki NA-KD można było nabyć wyłącznie z pośrednictwem platformy online. Marka wkroczyła na rynek internetowy w 2015 roku. Swoje działania opiera na rynku szybkiej mody, głównie w sieci. Jej głównym założeniem jest dostosowywanie działań do potrzeb grupy docelowej oraz szybka odpowiedź na zmieniające się trendy w modzie. Aktualnie profil marki śledzi na instagramie 1,6 miliona użytkowników.

Czy osiągnie taką popularność jak w sieci i przyciągnie do siebie “zwyczajnych” klientów, niż tylko internetowe influencerki? Tego z pewnością dowiemy się niebawem.

>>> Zobacz również: Primark otworzy pierwsze sklepy w Polsce. Czy wywoła rewolucję na rynku odzieżowym?

 

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

na-kd

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES