noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Ubrania wiszące na wieszakach

Monnari chce włączyć do portfolio popularną markę dziecięcą

REKLAMA
noSlotData

Monnari Trade, właściciel popularnej sieci salonów odzieżowych Monnari, podpisał list intencyjny z Hemoca Holdings, w którym wyrażono chęć przejęcia większościowego pakietu akcji Komex S.A., spółki będącej właścicielem znanej marki odzieżowej dla dzieci 5.10.15.

Spółka Monnari Trade, znana z marki odzieżowej Monnari, podpisała list intencyjny z Hemoca Holdings Limited z siedzibą w Nikozji. Dokument ten wyraża wolę obu stron do zawarcia umowy, na mocy której Hemoca sprzeda Monnari (lub spółce zależnej) 50,056 proc. akcji Komex, firmy będącej właścicielem popularnej marki odzieżowej dla dzieci 5.10.15.

Monnari planuje przejęcie akcji właściciela 5.10.15

Transakcja nie jest jeszcze pewna, ale obie strony zobowiązały się do negocjacji szczegółów umowy, w tym ceny zakupu akcji. Ważnym warunkiem jest również przeprowadzenie badania due diligence, które ma ocenić kondycję Komex i zweryfikować informacje przedstawione przez Hemoca. Monnari ma 4 miesiące na wyłączność na negocjacje i finalizację zakupu.

Monnari widzi w przejęciu Komex szansę na rozwój swojej działalności o nowy segment rynku – odzież dziecięcą. Znana marka 5.10.15 mogłaby stanowić dla Monnari atrakcyjny nabytek, który miałby przynieść firmie nowe kompetencje i wzmocnić jej pozycję na rynku.

5.10.15 – co to za marka?

Marka 5.10.15 od niemal trzech dekad oferuje swoim klientom szeroki wybór ubrań i dodatków dla najmłodszych. Firma uchodzi za jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku marek z odzieżą dziecięcą. Aktualnie 5.10.15 posiada 260 punktów sprzedaży w całej Polsce. Z biegiem czasu firma rozwinęła się w multibrandową platformę sprzedażową, z szeroką ofertą marek dla dzieci, dorosłych oraz dla domu. Sieć rozszerza swoją obecność na rynku również poprzez model franczyzy.

Zdjęcie główne: Unsplash

Przeczytaj również:

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES