MISBHV podbija Chiny. W Szanghaju powstał ich concept store

346
instagram.com/misbhv

MISBHV od dawna cieszy się popularnością nie tylko w Europie. Projekty Natalii Maczek i Tomasza Wirskiego podbiły serca Azjatów na tyle, że marka otworzyła właśnie w Szanghaju swój concept store.

MISBHV z małej krakowskiej marki w ciągu kilku lat stało się prężnie prosperującym modowym brandem rozpoznawalnym nie tylko na naszym rodzimym rynku. Oprócz sukcesu odniesionego w Europie Zachodniej (marka zaliczyła debiut na Paris Fashion Week), oraz Stanach Zjednocznych (prezentacja kolekcji „Objects of Desire” w 2016 w trakcie NYFW), brand zgromadził znaczną rzeszę fanów w Azji.

Od wielu lat to właśnie na azjatyckim rynku skupione są działania marki i to właśnie on stał się największym rynkiem zbytu polskich projektów. Największy popyt na MISBHV występuje w Chinach i to właśnie tam powstał niedawno concept store polskiej marki.

Projekty MISBHV znalazły swoje miejsce w Szanghajskiej przestrzeni ENG CONCEPT STORE. Z okazji współpracy MISBHV wypuściło nawet specjalną kapsułową kolekcję Running Water – Underseas, której celem jest zwrócenie uwagi na kwestię zaniesczyszczeń morza. Motyw przewodni stanowi tu kolor Pantone Running Water, będący inspiracją do stworzenia tej kapsuły.

Otwarcie pop up store, jak również premiera kolekcji, odbyły się 31 sierpnia 2019. Trzeba przyznać, że cały concept wygląda imponująco. Zobaczcie sami:

instagram.com/misbhv
instagram.com/misbhv
instagram.com/misbhv
instagram.com/misbhv
instagram.com/misbhv
instagram.com/eng_concept
eng_concept