noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Michael Kors wkracza w świat gier mobilnych. Pojawi się w FashionVerse

Michael Kors wkracza w świat gier mobilnych

REKLAMA
noSlotData

Do 10 marca gracze FashionVerse mogą wziąć udział w ekskluzywnej współpracy z marką Michael Kors. Nowa seria codziennych scen zabierze graczy w podróż przez świat kobiety Michaela Korsa, od lotniska i biura, aż po sesję zdjęciową.

FashionVerse to gra mobilna o modzie, która od momentu uruchomienia w połowie stycznia zgromadziła ponad milion pobrań i prawie 5 milionów stworzonych scen. Gracze spędzają średnio 27 minut dziennie, tworząc stylizacje i bawiąc się w wirtualnym świecie mody.

Dowiedz się więcej: Jak moda wchodzi do gamingu? „Metaverse i wirtualne światy potrzebowały trochę czasu, aby mogły określić swój kierunek” [wywiad]

W ramach współpracy z marką, gracze będą mieli okazję wystylizować wiele nowych postaci, korzystając z rzeczywistych akcesoriów i ubrań Michaela Korsa. Sukienki, odzież wierzchnia, torebki, buty, okulary przeciwsłoneczne i wiele innych – to wszystko czeka na graczy w FashionVerse. Po ukończeniu pięciu wyzwań otrzymają oni ekskluzywną cyfrową torebkę marki.

Wizja FashionVerse idealnie odpowiada naszym założeniom. Chcemy tworzyć nowe, angażujące sposoby interakcji z fanami i klientami” – mówi Kevin Segalla, dyrektor generalny gry, Tilting Point, wydawcy gry. „Współpraca z Michaelem Korsem to ważny krok w kierunku zacierania granic między modą a grami.” FashionVerse zapowiada dalszy rozwój, integrując w grze kolejne prestiżowe marki modowe i hollywoodzkie.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: Hiszpańska sieć rozpoczyna wirtualną ekspansję. Już wkrótce pojawi się na Robloxie

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES