REKLAMA
kampania elementy couple goals

Marka Elementy debiutuje z męską linią w kapsule Couple Goals

REKLAMA

Elementy, polska marka znana z minimalistycznego stylu i wysokiej jakości ubrań dla kobiet, po raz pierwszy rozszerza swoją ofertę o elementy męskiej garderoby. Kolekcja Couple Goals to propozycje dla par, które wspólnie stawiają na wygodę, klasykę i ponadczasowe wzornictwo.

Materiał sponsorowany

Kolekcja Couple Goals po raz pierwszy w historii marki Elementy została stworzona z myślą o potrzebach obojga. Męska linia z najnowszej odsłony to połączenie różnorodnych elementów garderoby, które pozwolą tworzyć kompleksowe stylizacje. Od minimalistycznych modeli po klasyczne kolory i najwyższej jakości krawiectwo – każdy detal został starannie przemyślany, aby stworzyć męską szafę kapsułową na lata.

Jedną z kluczowych cech kolekcji jest uniwersalność. Ubrania te są idealne zarówno na co dzień, jak i do aktywności outdoorowych. Bogactwo propozycji pozwoli mężczyznom – miłośnikom szybkich i prostych rozwiązań – dopasować stylizację do indywidualnych preferencji i potrzeb.

Elementy w swoich propozycjach niezmiennie stawiają na bazowe elementy garderoby. Te od sezonów idealnie sprawdzają się w damskich szafach, a teraz z powodzeniem mogą rozgościć się również w męskich stylizacjach. Nie bez powodu podkreśla się, że dobrze skrojona, jakościowa baza to podstawa idealnego looku!

Elementy wkraczają do męskiej szafy

By zachęcić mężczyzn do tworzenia garderoby kapsułowej, Elementy stawiają na klika kluczowych propozycji z dropu Couple Goals. Na pierwszy plan wysuwają się jeansy Dave. Ten modny fason z prostą nogawką będzie najlepszą bazą do dalszej zabawy z modą. Oprócz kwestii wizualnych, spełniają również wymagania ekologiczne: do ich produkcji zastosowano specjalną technologię bielenia ozonem i eco bubble, zużywającą 10 razy mniej wody, z czego jej 85 proc. nadaje się do recyklingu.

Zamiennikiem klasycznego denimu mogą stać się spodnie typu chino. Model Aidan to propozycja o prostej nogawce, wykonana z mięsistej włoskiej bawełny o diagonalnym splocie. Występują w 2 kolorach: czerni i khaki, a model w kolorze khaki można zestawić z koszulą z tej samej tkaniny.   

Bazowym elementem męskiej stylizacji stanie się dopasowany longsleeve Denis, wykonany z waflowej polskiej dzianiny. Nie brakuje również kolejnego pewnika w męskiej szafie, czyli oversize’owego t-shirtu, który pod szyldem Elementów przybrał obniżoną linię ramion i charakterystyczny ścieg drabinkowy. 

Uzupełnieniem stylizacji stanie się wierzchnia koszula Dante, wykonana z doskonałej jakości włoskiej bawełny. Jej praktyczność podkreśla nie tylko przemyślane wykonanie, ale i dwa warianty kolorystyczne: beż i khaki. Na uwagę zasługuje też męska bomberka o luźnym fasonie, która bez wątpienia przypadnie do gustu fanom outdoorowych aktywności. Model Stockholm wyprodukowano w klasycznej ponadczasowej czerni, nada modnego akcentu każdej męskiej stylizacji. Modowym, a jednocześnie wyjątkowo praktycznym uzupełnieniem kolekcji, jest bez wątpienia przeciwdeszczowa kurtka Mateo. Ta idealna nieprzemakalna propozycja na wiosenno-letnie dni, została wyprodukowana z tkaniny z powłoką hydrofobową, z oddychającą podszewką oraz uzupełniona o ciekawe detale (np. kaptur z charakterystycznym daszkiem i przeszyciami, zamek błyskawiczny ukryty pod plisą z zatrzaskami, rękawy zakończone tunelem z gumą). 

Kolekcją Couple Goals Elementy umacniają swoją pozycję na polskim rynku mody, sięgając po nową grupę odbiorców. Ubrania z kolekcji Couple Goals doskonale wpisują się w streetwearowy trend, cieszący się dużą popularnością wśród mężczyzn w każdym wieku. Minimalistyczny design i wysoka jakość wykonania sprawiają, że ubrania te są uniwersalne i mogą być noszone zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn.

Foto: Maciej Nowak / Bulletproof Warsaw
Models: Dominik Bolanowski / Uncover Models
Karina Taranowicz / Rebel Models
Art Direction, Production: Klara Ogielska-Bernecka / Elementy
Style: Michał Koszek / Visual Crafters
MUA: Aga Brudny / Art Faces

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

Elementy

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES