NEWS: Maffashion założyła markę odzieżową!

Maffashion dołącza do grona blogerek, które swoją popularność postanowiły przekuć w biznes. Po sukcesie Jessiki Mercedes i jej modowych brandów – Veclaim i Moiess Swimwear, nadeszła pora na autorską markę Julii Kuczyńskiej. Poznajcie Epparam!

Sukces owiany tajemnicą? O marce Eppram mogliście usłyszeć już kilka miesięcy temu. W projektach „nowej polskiej marki” – jak wówczas ją nazywano, pokazywały się w sieci zarówno popularne gwiazdy polskiego show biznesu, jak i zagraniczne influcencerki. Debiutancką linię promowały m.in. Lorena Rae, Maryna Linchuk, Sara Boruc-Mannei, Nima Benati, Christina Musacchio, Natalie Lim, Karolina Gilon, Karolina Pisarek czy Marcelina Zawadzka.

Nikt jednak nie przypuszczał, kto stoi za powstniem marki. Jak dziś ujawniono – Eppram to autorskie dzieło jednej z najpopularniejszych modowych influcencerek – Julii Kuczyńskiej, znanej w sieci jako Maffashion

Wspólniczką Julii została jej przyjaciółka bliska przyjaciółka Lana Nguyen. Jak podkreśla: Praca nad kolekcją trwała ponad rok. W tym czasie wypracowałyśmy nasz wspólny styl. Proces twórczy rozpoczęłyśmy od poszukiwania najlepszej jakości włoskich tkanin, które idealnie sprawdziły się przy wymagających konstrukcjach marynarek.

Dlaczego, mimo wypracowanej pozycji w świecie mody, Julia nie zdecydowała się sygnować marki swoim nazwiskiem od początku jej powstania? Od początku moim i Lany założeniem było, aby marka obroniła się sama, i sama zapracowała na swój sukces. PR nieodbywający się za pośrednictwem moich zasięgów okazał się wystarczający, aby marka miała świetny start. Otrzymałyśmy bardzo dobry feedback ze strony naszych klientów i to jest dla nas najważniejsze – tłumaczy Maffashion.

W swojej debiutanckiej kolekcji marka Eppram stawia na funkcjonalne marynarki podane w nowoczesnej formie, które w zależności od stylizacji doskonale sprawdzą się zarówno na co dzień jak i na specjalne okazje. W kolekcji można znaleźć również dobrze skrojone garniturowe spodnie, a także wegańskie torebki i dodatki.

W DNA marki zostały wpisane takie wartości jak odwaga czy indywidualizm. EPPRAM kieruje swoje kolekcje do świadomych i nowoczesnych, pewnych siebie kobiet i dziewczyn ceniących nie tylko ładne fasony i wzory, ale także funkcjonalność. 

Julia oraz Lana stawiają w swojej marce na zrównoważony rozwój, dlatego torebki i dodatki tworzone są we współpracy z marką Alexandra K – specjalizującą się w produkcji wegańskich i przyjaznych środowisku torebek i akcesoriów. Torebki szyte są ręcznie w Polsce z tkanin innowacyjnych, które są nie tylko wegańskie, ale również ich produkcja jest ekologiczna.

Marka zapowiada dynamiczny rozwój na zagraniczne rynki oraz sukcesywne poszerzanie swojej kolekcji o kolejne modele.

Debiutancką linię marki uzupełnia kampania wizerunkowa, której zdjęcia powstały na malowniczej plaży w Malibu. Zdjęcia, które ujawniono już kilka tygodni temu, została wzbogacona teraz o niepublikowane wcześniej kadry, na których pozuje Julia razem z amerykańską modelką Audreyana Michelle. 

Tuż po ujawnieniu tajemniczego projektu na Insta Stories, Julia opublikowała również wpis na Instagramie: Jestem totalnie wzruszona i podekscytowana! W końcu informuje Was o moim kolejnym projekcie, o swoim dziecku! @eppram_official wymyśliłyśmy i tworzyłyśmy razem z @lananguyen_priv od ponad roku. Wystartowałyśmy pół roku temu… ale bez informowania i reklamowania brendu „twarzą”. Do kampanii wybrałyśmy przepiękna modelkę @audreyanamichelle, a cała sesja była realizowana na malowniczych plażach Malibu. NIESAMOWICIE SIĘ CIESZĘ, ze teraz już oficjalnie wiecie kto stoi za #EPPRAM, które od czasu do czasu Wam tu przemykałam ? Dajcie znać jak podobają Wam się efekty! A my dziś w biurze idziemy świętować. Dziękuje całemu zespołowi za cudowna prace! WSZYSTKIM – napisała Maffashion na Instagramie.

Jak podoba Wam się nowa marka Julii?

>>> Przeczytaj również: Let’s Dance with CCC!

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe

Newsletter

FASHION BIZNES