Ostatnio o LVMH media pisały w kontekście przekazania przez koncern oraz jego rynkowego konkurenta, spółkę Kering, ogromnej sumy pieniędzy na odbudowę Notre Dame. Teraz francuski gigant znów postanowił podjąć się wyjątkowej współpracy. Tym razem jego partnerem zostało UNESCO. Duet będzie działał na rzecz rezerwatów przyrody na całym świecie.
Umowa LVMH i LVMH ma na celu finansować i rozwijać program Man and Biosphere (Człowiek i Biosfera). MAB jest międzynarodowym rządowym projektem naukowym, którego zadaniem jest ochrona i konserwacja różnorodności biologicznej ponad 600 rezerwatów biosfery w 122 krajach.
W jaki sposób modowa firma może skorzystać na sponsorowaniu typowo biologicznej inicjatywy? W zamian za wsparcie finansowe, eksperci UNESCO będą służyć domom mody LVMH pomocą w osiąganiu coraz to bardziej zrównoważonego korzystania z surowców.
Podczas trwania współpracy, przedstawiciele LVMH będą również towarzyszyć UNESCO na kilku ważnych wydarzeniach związanych ze światową ekologią. Jednym z najważniejszych eventów, do których przygotowują się partnerzy jest kolejna edycja Konwencji o różnorodności biologicznej, która odbędzie się w Chinach w listopadzie 2020 roku.
Trzeba przyznać, że kolejne proekologiczne kroki stawiane przez modowe koncerny bardzo nas cieszą. Współpraca z UNESCO to kolejny dowód na to, że LVMH zasługuje na gorące brawa.