Local Heroes dostępne w Galerii Lafayette od 2021 roku. Tomasz Czarnecki, CEO marki w wywiadzie dla Rafała Reifa „Uważam, że dzisiaj nie ma granic, braku możliwości. Te granice mogą być tylko w Twojej głowie”.
CEO Local Heroes o międzynarodowej ekspansji marki
Polska streetwearowa marka LH będzie dostępna w luksusowej sieci domów handlowych Galerie Lafayette. Pierwsze punkty sprzedaży w ramach galerii otwarte będą już w 2021 roku. To duże wyróżnienia dla polskiej mody ulicznej.
Obecnie produkty LH można kupić na 40 platformach e-commerce oraz w 100 stacjonarnych butikach na całym świecie. O rozwoju firmy i rynku streetwear opowiedział CEO marki, Tomasz Czarnecki w wywiadzie dla Rafała Reifa.
Local Heroes #breakingrulessince2013
Local Heroes to marka założona w 2013 roku przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę. Na początku fukcjonowania brand produkował koszulki z charakterystycznymi nadrukami, takimi jak np. „Doing real staff sucks”. Puntem zwrotnym dla marki był moment, w którym w projekcie LH pokazał się idol założycielek, Justin Bieber. Wtedy firma zaczęła być rozpoznawalna w Polsce i poza granicami kraju. W produktach polskiej marki streetwearowej zaczęły chodzić Cara Delevingne, Miley Cyrus, Kate Perry, Bella Hadid czy Rihanna, a także liczne grono polskich nastolatków. Areta Szpura rozstała się z firmą kilka lat temu, Karolina rozwija firmę Local Heroes wraz z inwestorem. Local Heroes przez ostatnie 7 lat rosło w siłę, a obecnie zyskuje status marki premium.